پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/29 02:45
کد خبر: 39772

واکنش تند مدیرعامل تراکتور به بازیکن بارسلونا

مدیرعامل باشگاه تراکتور به اظهارات ستاره سابق فوتبال اسپانیا واکنش نشان داد.

 تراکتور امسال فصل نسبتا موفقی را تجربه کرد. این تیم لیگ بیست و دوم را با قربان‌ بردیف آغاز کرد؛ اما با جدایی این مربی در میانه‌ فصل، پاکو خمس اسپانیایی هدایت پرشورها را بر عهده گرفت.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال این باشگاه و همچنین برنامه‌های فصل آینده این تیم گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

تراکتور فردا آخرین دیدار فصل خود را مقابل استقلال برگزار می‌کند. این دیدار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

خب این بازی تاثیری در جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ ندارد؛ اما به هر حال حساسیت‌های خودش را دارد و نتیجه آن در تاریخ ثبت خواهد شد. ما در بازی رفت استقلال را شکست دادیم؛ اما در جام حذفی به دلیل مشکلات داوری نتیجه را واگذار کردیم.

صحبت‌های شما درباره اینکه تراکتور، پرتماشاگرترین تیم ایران است حسابی جنجالی شد.

برای بازی با سپاهان 78 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند. کدام تیم را سراغ دارید که برای یک بازی این تعداد تماشاگر داشته باشد؟ ما هم تماشاگران پیدا داریم و هم تماشاگران پنهان.

تماشاگران پنهان تراکتور؟

بله؛ این‌ها تماشاگرانی هستند که در بازی‌های مهم به ورزشگاه می‌آیند. در بازی با سپاهان، به جز 78 هزار تماشاگری که به ورزشگاه آمده بودند چندین هزار تماشاگر هم نتوانستند به ورزشگاه بیایند و بیرون ماندند.

یکی از اقدامات مهم شما، تمدید قرارداد خمس بود. احتمال دارد این مربی به اسپانیا برود و به تراکتور بازنگردد؟

او پس از بازی استقلال به اسپانیا می‌رود و قطعا فصل آینده هدایت تراکتور را بر عهده خواهد داشت. نگرانی بابت این موضوع نداریم.

صحبت‌های جرارد پیکه درباره نام تیم تراکتور حسابی جنجالی شد. قصد ندارید واکنش رسمی به این موضوع داشته باشید؟

پیکه چون فکر نمی‌کرد تراکتور نام یک باشگاه باشد از این موضوع تعجب کرده بود. تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور خوانده می‌شود. در حال که معنی آن برای ما «خودرو قدرتمند» است. پیکه منظوری نداشت اما اگر قرار بر خندیدن به نام و عنوان باشد ما باید به نام پیکه بخندیم. زیرا پیکه در ایران نام یک آدامس است. امیدوارم او یک روز به ایران بیاید و عظمت و محبوبیت تیم تراکتور را از نزدیک ببیند.

تمدید قرارداد بازیکنان‌تان در چه مرحله‌ای است؟

با بازیکنان خارجی تمدید کرده‌ایم؛ اما هنوز تمدید قرارداد بازیکنان داخلی انجام نشده است. چون همه آنها انتظار و توقع تمدید قراردادشان را دارند و برای اینکه جو تیم به هم نخورد این موضوع را به پس از پایان فصل موکول کرده‌ایم.

فروش باشگاه تراکتور به طور کل منتفی شد؟

این مسئله به تاریخ سپرده شد و تراکتور دیگر فروشی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ryad