پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/24 10:27
جرارد پیکه
کد خبر: 39539

خنده عجیب پیکه در برنامه یوتیوبی | با من شوخی نکنید

واکنش عجیب پیکه به اسم تیم تراکتور

جرارد پیکه بازیکن سابق فوتبال اهل اسپانیا است که در پست مدافع میانی بازی میکرد.  جرارد پیکه همچنین اولین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به‌دست‌آورد.  جرارد پیکه با شکیرا ازدواج سفید داشته است. جرارد پیکه دارای دو فرزند  به نام های میلان و ساشا است. جرارد پیکه  از علاقمندان حوزه کسب و کار است.جرارد پیکه

پیکه در یک برنامه یوتیوبی  که با حضور ایبای یانوس، مشهورترین یوتیوبر اسپانیایی برگزار می‌شود حاضر شده بود ، با سوال یکی از میهمانان درمورد پاکو خمس، سرمربی فعلی تراکتور که در فوتبال اسپانیا به واسطه نتایج جالب توجه برابر رئال و بارسا مشهور است، روبه رو میشود. 

از پیکه در مورد خمس سوال می شود که: "آیا می‌دانی خمس در ایران مربی چه تیمی است؟ " پیکه در جواب او می‌گوید: "نه. بگو، چه تیمی؟ "

میهمان برنامه نام تیم تراکتور را می آورد که خنده پیکه را به دنبال دارد چرا که فکر می‌کند میهمان برنامه با او شوخی می‌کند، بعد از خنده‌های پیکه، میهمان برنامه به او می‌گوید: "نه جدی می‌گویم. اسم یک تیم قدیمی و بزرگ فوتبال در آنجاست.

در ادامه پیکه به میهمانش می‌گوید که چون اسم تراکتور را آورده فکر کرده که با او شوخی می‌کند و بعد از آن‌هم به حالت طنز، ادای پاکو خمس را در می‌آورد. در انتها هم ایبای یانوس، یوتیوبر معروف می‌گوید: "آقایان، پاکو خمس واقعا مربی تیمی به اسم تراکتور است! "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozkvd