پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/24 02:31
حقوق بازنشستگان
کد خبر: 39521

خبر خوش برای بازنشستگان| واریزی جدید به حقوق بازنشستگان از خرداد | حقوق کدام بازنشستگان اضافه می شود؟

پژمانفر به جلسه ویژه کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر ارتباطات در رابطه با حقوق بازنشستگان این وزارتخانه اشاره کرد.

حقوق بازنشستگان، به مجموعه حقوق و مزایایی اطلاق می‌شود که برای افرادی که از کار خود بازنشسته شده‌اند، تعیین می‌شود. حقوق بازنشستگان ممکن است شامل پرداختی مالی، سلامت، بیمه، پسابرگشتی و... باشد.بسته به قوانین و مقررات هر کشور، حقوق بازنشستگان متفاوت است. در برخی کشورها، حقوق بازنشستگان می‌تواند بر اساس چندین عامل از جمله سن، سابقه کاری، حقوق دریافتی قبل از بازنشستگی و مزایا به دست آمده در دوران کار و... تعیین شود.در هر صورت، این حقوق و مزایا برای حمایت از بازنشستگان و کمک به زندگی بهتر آن‌ها در دوران پایانی زندگی کاری تعیین می‌گردد.تعیین حقوق بازنشستگان در هر کشور بسته به قوانین و مقررات آن کشور است.جهت اطلاع بیشتر از حقوق بازنشستگان مطلب زیر را بخوانید.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی به جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات در رابطه با حقوق بازنشستگان این وزارتخانه اشاره کرد.

نصراله پژمان فر (رئیس کمیسیون اصل نود) در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت:

«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xo5aw