دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/22 00:28
اخبار حوادث
کد خبر: 39397

انفجار در خیابان سهروردی تهران | تعداد مصدومین چند نفر بودن + عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت جزئیات انفجار در خیابان سهروردی را تشریح کرد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت 17:30 روز جاری پنجشنبه مورخه 21 اردیبهشت ماه انفجاری در خیابان سهروردی به کلانتری 104 عباس آباد اعلام شد.

با حضور ماموران انتظامی و تیم های امدادی در محل و بررسی بعمل آمده مشخص شد: یک مغازه خشکشویی به علت انفجار کپسول گاز دچار حریق شده که به علت آن به چندین دستگاه خودرو پارک شده نیز خسارت وارد گردیده است.

در این گزارش آمده است: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته و تنها سه نفر از شهروندان شامل متصدی مغازه و دو رهگذر دچار جراحت جزئی شدند که اقدامات درمانی بر روی آنان صورت گرفته است.

اخبار حوادث

نقص در دستگاه دیگ بخار اتوشویی باعث انفجار در خیابان سهروردی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گفت: نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این حادثه شده است.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 17:02 عصر امروز وقوع یک انفجار در مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی جنوبی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

اخبار حوادث

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان 4 دقیقه راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند؛ در محل حادثه مشاهده شد، در یک باب مغازه خشکشویی و اتوشویی به وسعت تقریبا 20 متر که بالای این مغازه 2 واحد مسکونی نیز وجود داشت، انفجار شدیدی رخ داده است.

اخبار حوادث

ملکی با بیان اینکه حادثه انفجار به 2 مغازه‌ دیگر و 4 دستگاه خودرو خسارت وارد کرده بود، ادامه داد: 4 نفر در این انفجار مصدوم شدند که یک نفر از آنها به صورت سرپایی درمان و باقی دیگر مصدومان راهی مراکز درمانی شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انفجار منجر به حریق نشده است، متذکر شد: کارشناسان آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این انفجار شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bn9z