پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/19 12:37
مهدی طارمی
کد خبر: 39309

مهدی طارمی با مسی هم‌تیمی شد | الهلال، النصر و الاتحاد را با این ترکیب می‌ترساند + عکس

سعودی‌اسپورت از ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد رونمایی کرد که خط حمله این تیم از مثلث مسی، هازارد و طارمی تشکیل می‌شود.

مهدی طارمی بازیکن فوتبال محبوب و مشهور ایرانی است که در 27 تیر 1371 به دنیا آمد.مهدی طارمی در سنین نوجوانی با باشگاه‌های مختلفی از جمله پاس، استقلال، شهرداری تهران و نساجی مازندران همکاری کرد و در ادامه حرفه‌ای شد.مهدی طارمی در آغاز حرفه‌ای شدن خود با باشگاه صنعت نفت آبادان بازی کرد و پس از آن در باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس، العین، روستوف، استقلال و الغرافه بازی کرد. مهدی طارمی یکی از موفق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است که در کنار قابلیت‌های فنی بالا، آنچه مهدی طارمی را از دیگر بازیکنان متمایز می‌کند، شخصیت منحصر به فرد و آرمان‌های بلندمدت مهدی طارمی است.

الهلال در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. تیم متمول و پرطرفدار عربستانی در فصل جاری شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم با شکست برابر اوراوا ردز نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است و قصد دارد تیمی پرستاره و ترسناک را راهی فصل بعد کند.

روزنامه سعودی‌اسپورت از ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد نوشت و پیش‌بینی کرد که این تیم با ترکیب زیر به میدان برود.

نکته جالب اینکه خط حمله تیم از مثلث مسی ، طارمی و هازارد تشکیل می‌شود. چند روز پیش رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند که باشگاه الهلال قصد دارد مهدی طارمی، مهاجم پورتو، را جذب کند و در صورتی که این اتفاق بیفتد برای نخستین بار خواهد بود که یک بازیکن ایرانی در الهلال به میدان می‌رود.

سعودی‌اسپورت تیتر زد: «الهلال، النصر و الاتحاد را با این ترکیب می‌ترساند»

دروازه‌بان: کیلور ناواس

مدافعان: سعود، البلیهی، هیون سو، آلبا

هافبک‌ها: بوسکتس، وراتی، محمد کنو

مهاجمان: مسی، هازارد و مهدی طارمی

مهدی طارمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gk89n