جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/16 13:30
شبنم قلی خانی
کد خبر: 39215

عکس شبنم قلی خانی | تیپ بهاری خانم بازیگر جوان

بیوگرافی و عکس جدید از خانم بازیگر

شبنم قلی خانی سال  1356 در تهران متولد شد. شبنم قلی خانی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. هم چنین شبنم قلی خانی  بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2011 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد. شبنم قلی خانی دو سالی است که به همراه همسرش به کشور استرالیا سفر کرده و مشغول تحصیل در رشته کارگردانی سینما است . شبنم قلی خانی  به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد و در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید. وی  یک دختر به اسم شانا دارد.

شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. 

در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل   درخشید.

شبنم قلی خانی

 

این باز یگر زیبا امروز عکسی بهاری و به یاد ماندنی از خودش به اشتراک شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozkao