سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/16 11:59
جورجینا رودریگز
کد خبر: 39209

ماشین گران قیمت جورجینا | عکس نایاب از گران ترین ماشین جورجینا رودریگز

گزارش ها ادعا می کنند که جورجینا نامزد رونالدو صاحب خودرو شاسی بلند جدید اسمارت ۱ شده است که اولین ماشین از بین ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده است .

جورجینا رودریگز رقصنده، مدل و همسر کریستیانو رونالدو اسـت. جورجینا رودریگز در شهر اسپانیایی جاکا متولد شد.  جورجینا رودریگز هنگامیکه دختر چهار ساله بود، بـه استودیوی رقص کلاسیک فرستاده شد. جورجینا رودریگز پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، او بـه مادرید رفت ودر آنجا کلاس های رقص خودرا ادامه داد، در همان زمان جورجینا رودریگز بعنوان یک فروشنده در بوتیک مد روز « Gucci » مشغول بکار بود. بعد از آغاز روابط عاشقانه با شخصیت رسانه ای، جورینا دیگر نمیتواند بخاطر گذراندن پاپاراتس در جایگاه سابقش کار کند، بنابر این او وادار بود کار خودرا در بوتیک ترک کند.

 

جورجینا رودریگز

 

خودروی جدید و جذاب جورجینا بردی معادل ۲۷۳ مایل دارد و موندو دپورتیوو می‌گوید این مدل اسپانیایی و اینفلوئنسر به تطبیق‌پذیری و طراحی آن علاقه دارد. این ماشین چهار نفره دارای نور LED با ۶۴ رنگ مختلف است. جورجینا نسخه محدود این ماشین را خریده، اما این خودرو دارای یک مدل پرمیوم لوکس، یک مدل کامفورت پرو پلاس و مدل اسپورت براباس هم هست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gk8d5