جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/16 03:37
پرسپولیس
کد خبر: 39188

پرسپولیس به صدر جدول برمی گردد؟| پرسپولیس ها امروز برنده می شوند| امروز پرشپولیس زلزله به پا می کند؟

هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد و پرسپولیس این فرصت را دارد که بار دیگر به صدر جدول برگردد.

سه دیدار پایانی هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر، امروز (شنبه) در اوج حساسیت و هیجان در تهران، مازندران و سیرجان برگزار خواهد شد، جایی که پرسپولیس در صورت برتری مقابل پیکان، استقلال را عملاً از کورس قهرمانی حذف می‌کند و بار دیگر بالاتر از سپاهان به صدر جدول لیگ برتر بازخواهد گشت.

* پیکان - پرسپولیس

انتقال میزبانی پیکانی‌ها به ورزشگاه آزادی حاشیه‌های بسیار زیادی را در چند روز گذشته به دنبال داشت. تصمیمی که در هفته‌های پایانی منجر به اعتراض مدعیان شده اما در نهایت قرار است این بازی حساس در ورزشگاه خانگی پرسپولیسی‌ها برگزار شود. شاگردان گل‌محمدی که حالا با توقف استقلال مقابل صنعت نفت حداقل جایگاه دومی خود را تثبیت شده می‌بیند، برای بازگشت به صدر چاره‌ای جز پیروزی مقابل تیمِ مجتبی حسینی ندارند تا در دو هفته پایانی، شاهد جدال دو ضلع اصلی مدعیان قهرمانی باشیم.

سرخپوشان با توجه به شکست در بازی رودررو مقابل سپاهان، تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا برتری امتیازی خود نسبت به سپاهان را در پایان هفته بیست‌و‌هشتم حفظ کنند.

در آن سو پیکان تیم دست و پا بسته ای مقابل شاگردان گل‌محمدی نخواهد بود. این تیم در دور رفت مسابقات پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و بار دیگر تلاش می‌کند از اعتبار فوتبالی خود دفاع کرده و جدالی سالم از خود به نمایش بگذارد.

سپاهان هم که روز گذشته با نتیجه 2 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد، با 59 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر صعود کرده و چشم انتظار جدال دو یار قدیمی یعنی گل محمدی و مجتبی حسینی در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

* نساجی مازندران - هوادار

دو تیم شگفتی‌ساز جام حذفی که تا مرحله نیمه نهایی این مسابقات بالا آمده‌اند؛ در حالی در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که هوادار خیالش بابت بقا در لیگ برتر راحت است اما نساجی همچنان اندکی خطر سقوط را احساس می‌کند. تیم مازندرانی که هفته‌هاست رنگ پیروزی در لیگ برتر را ندیده، اکنون با 25 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد و شاید پیروزی مقابل پیکان در جام حذفی بتواند آنها را از بحران لیگ خارج کند. تیم هوادار نیز با کسب 30 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

* گل‌گهر سیرجان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر پس از جدایی امیر قلعه‌نویی به شکل مشهودی با اُفت مواجه شده است. تیمی که در سال جاری نتایج خوبی کسب کرده بود، حالا آخرین تلاش‌های خود را برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول انجام می‌دهد و برای عقب نماندن از تراکتور و مس رفسنجان باید در ورزشگاه خانگی خود آلومینیوم را از سد راه بردارد. گل‌گهر با 45 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

برنامه کامل سه دیدار پایانی هفته بیست‌و‌هشتم به شرح زیر است:

شنبه 16 اردیبهشت 1402

گل‌گهر سیرجان - آلومینیوم اراک، ساعت 18، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

نساجی مازندران - هوادار تهران، ساعت 18، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

پیکان تهران - پرسپولیس، ساعت 18،  ورزشگاه آزادی

نتایج پنج دیدار نخست هفته بیست‌و‌هشتم به شرح زیر است:

* نفت مسجد سلیمان صفر - سپاهان اصفهان 2

* ذوب‌آهن اصفهان 2 - فولاد خوزستان صفر

* ملوان بندرانزلی صفر - مس رفسنجان 4

* مس کرمان یک - تراکتور 3

* استقلال یک - صنعت نفت آبادان یک


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9lrl