پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/15 03:32
پیکه
کد خبر: 39170

هشت سال حبس در انتظار همسر سابق پیکه!

زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.

پیکه در بارسلونا بازی می‌کند و همچنین در تیم ملی اسپانیا حضور دارد. پیکه از بهترین مدافعان جهان است و بازی او به عنوان مدافع مرکزی، بسیار قابل تحسین است. پیکه یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا است که در زمینه پاس دادن و رعایت فاصله با حریفان بسیار مهارت دارد.پیکه برای بارسلونا به همراه ستارگان دیگری مانند لیونل مسی، نیمار و شوقی مشغول بازی است و با تلاش‌های خود، در طول سال‌های اخیر، به کسب چندین جام قهرمانی لالیگا، جام باشگاه‌های جهان و یوئروپا کمک کرده است. در کل،پیکه یکی از بهترین مدافعان جهان است و به دلیل مهارت، تکنیک و خلاقیت خود توانسته است در سطح بین المللی شهرت بسیار زیادی داشته باشد.

 

این دادگاه در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳ و به جهت پیگیری پرونده فرار مالیاتی شکیرا برگزار می‌شود و به دلیل تعداد زیاد شاهدهای پرونده، پیش‌بینی شده که این دادگاه ۱۲ جلسه به طول بینجامد. اگر اتهام شکیرا ثابت شود، او به هشت سال و دو ماه حبس و پرداخت ۲۳.۸ میلیون یورو جریمه نقدی محکوم می‌شود که البته ممکن است در نهایت موفق شود این جریمه را کاهش دهد.

نکته عجیب اینکه تعداد شاهدان معرفی‌شده از سوی طرفین به ۲۰۰ نفر می‌رسد که شامل ۱۰۰ نفر شاهد از دادستانی ایالتی، ۴۰ نفر از دادسرا است و همچنین ۶۰ شاهد نیز از طرف متهم پرونده معرفی شده‌اند.

شکیرا که اخیرا همراه با فرزندانش به میامی مهاجرت کرده برای حضور در دادگاه باید در تاریخ مقرر، به بارسلون بازگردد اما دادستانی پیشنهاد داده به دلیل مسافت زیاد و تعدد جلسات این دادگاه، تنها در جلسه‌ای که بیانیه وی قرائت می‌شود و همچنین روز آخر در دادگاه حاضر شود و باقی ماجرا را به وکلای خود بسپارد.

اتهام شکیرا از سوی دادستانی، کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ عنوان شده اما وکیل این خواننده مدعی شده شکیرا تا سال ۲۰۱۴ کارت اقامت خود در اسپانیا را نگرفته بود و همچنین از سال ۲۰۱۱، بیش از ۱۰۴ میلیون یورو در کشورهای مختلف مالیات پرداخت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yj6qj