پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/14 02:24
کریستیانو رونالدو
کد خبر: 39152

دختر کوچک کریستیانو رونالدو بستری شد+ عکس

دختر ابرستاره پرتغالی در عربستان راهی بیمارستان شد.

کریستیانو رونالدو بازیکن مطرح دنیای فوتبال می باشد کریستیانو رونالدو در کشور پرتغال متولد شده است. کریستیانو رونالدو با بازی در باشگاه منچستر یونایتد به شهرت رسیده است. کریستیانو رونالدو برنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن فوتبال است. کریستیانو رونالدو در بازی دیشب تیمش درخشش خوبی نداشت و حواشی زیادی برایش درست شده است.

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی 6 ماه پیش با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. زندگی رونالدو در عربستان همچنان سوژه رسانه‌های دنیاست. در جدیدترین خبر سایت «اسپورت» عربستان با انتشار تصویری از رونالدو به همراه همسرش از بستری شدن دختر این اسطوره در یکی از بیمارستان‌های ریاض خبر داد.

طبق گزارش رسیده از عربستان دختر کوچک رونالدو تحت عمل جراحی آپاندیس در بیمارستانی در ریاض قرار گرفت و کریس دخترش را در آنجا همراهی می‌کند.

رونالدو در مدت 6 ماه گذشته فراز و نشیب‌های زیادی در عربستان شد. ناکامی‌های متوالی النصر در رقابت‌های مختلف باعث شده تا اخباری در زمینه پشیمانی رونالدو از حضور در فوتبال این کشور منتشر شود. تنها شانس النصر در این فصل قهرمانی در لیگ است که الاتحاد با 3 امتیاز بیشتر صدرنشین است.

کریستیانو رونالدو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39klyo