پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/09 00:56
استقلال
کد خبر: 39061

زمان دقیق برنامه بازی جام حذفی اعلام شد | پارس جنوبی - استقلال؛ بِبَر و دربی را فراموش کن

استقلال در روز نخست از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز در خانه پارس جنوبی جم به میدان می‌رود.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) آغاز می‌شود که در مهمترین بازی تیم فوتبال استقلال میهمان پارس جنوبی جم خواهد بود. در زیر اشاره‌ای به دیدارهای روز نخست مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهیم داشت:

پارس جنوبی - استقلال

شاگردان ریکاردو ساپینتو که با شکست مقابل پرسپولیس در دربی همه چیز را به یکباره برای رسیدن به قهرمانی از دست دادند به هیچ عنوان دوست ندارند در جام حذفی هم غافلگیر شوند. استقلال با وجود اینکه هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد، اما ابتکار عمل در دستان خودش نیست، به همین دلیل جام حذفی بهترین فرصت برای شاگردان ساپینتوست که حداقل یک جام را در فصل جاری از آن خود کنند. آنها برای اینکه با روحیه‌ای مضاعف رقابت‌های لیگ را دنبال کنند، هدفی جز شکست پارس جنوبی ندارند.

روی کاغذ، استقلال بازی راحت‌تری در پیش دارد، اما جام حذفی است و جام شگفتی‌ها و آبی‌پوشان نمی‌خواهند شوک دیگری را متحمل شوند. استقلال برای این بازی کوین یامگا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بازیکنی که در فصل جاری از بهترین‌های تیمش بوده است.

پارس جنوبی هم که پس از سقوط به لیگ دسته اول نتوانسته است به لیگ برتر بازگردد، امسال در جایگاه نهم جدول لیگ آزادگان ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد. روی نیمکت این تیم امید روانخواه می‌نشیند که سابقه بازی در استقلال را دارد و شاید شناخت او بتواند به تیم جمی کمک کند.

استقلال ملاثانی - هوادار

تمام هم و غم ساکت الهامی، موفقیت دوباره در جام حذفی است. او که به واسطه دو فصل قهرمانی در این رقابت‌ها با تراکتور تبریز و نساجی مازندران خیلی اعتمادبه‌نفس بالایی پیدا کرده است، دوست دارد توانایی‌هایش را در تیم هوادار هم نشان دهد، اما اینکه تیم امسال او قابلیت رسیدن به فینال را دارد یا نه، باید منتظر ماند و دید در دیدارهای پیش رو چه می‌کند. الهامی خوش‌شانس است که با تیم لیگ دسته اولی بازی می‌کند، ولی به خوبی می‌داند که در جام حذفی لیگ برتر و لیگ یکی ندارد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

برنامه بازی‌های جام حذفی به شرح زیر است:

شنبه 9 اردیبهشت 1402

استقلال ملاثانی - هوادار تهران، ساعت 17:30، ورزشگاه غدیر اهواز

پارس جنوبی جم - استقلال، ساعت 18، ورزشگاه تختی جم

یکشنبه 10 اردیبهشت 1402

نساجی مازندران - پیکان، ساعت 17، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqddy