پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/06 23:20
علی دایی
کد خبر: 39024

افشاگری جنجالی علی دایی غوغا کرد | خاطرات علی دایی از بازی فوتبال

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رقابتی در خط حمله نبود نبود باند بازی بود. ۹ فوروارد آماده لیگ را جذب کردند. ادموند بزیک، علی دایی، علی اکبریان، سهراب انتظاری؛ بهنام ابوالقاسم‌پور هم از سایپا آمد.

علی دایی این روزها حاشیه بسیار دارد.علی دایی به نام آقای گل در جان معروف است.علی دایی اردبیلی است.علی دایی به غیر از کار فوتبال رستتوران دارد. صحبت های علی دایی را در متن زیر بخوانید. 

امیر حسین اصلانیان یکی از مهاجمان پرسپولیس بود که در روزگارای که ترافیک خط حمله تیم زیاد بود، توانست با تیم درخشان ظاهر شود و نظر علی پروین را برای سرخپوش شدن به خود جلب کند. پروین در شرایطی به امیر عابدینی دستور جذب اصلانیان را صادر کرد که پیش از آن ناصر حجازی او برای استقلالی شدن در نظر داشت.

او درباره پرسپولیس بگوویچ می‌گوید: 

* حیف. واقعا حیف شد. شاید دو تیم ملی از آن پرسپولیس در می‌آمد اما باندبازی نگذاشت پرسپولیس موفق شود. وینگو خودش را پایین‌تر از علی دایی می‌دانست و حتی با نظر دایی ترکیب، سیستم تیم و حتی نحوه تمرینات تغییر می‌کرد. افشین پیروانی و علی دایی یک سمت بودند. حمید استیلی یک سمت و کریم باقری تنها مانده بود.

* یادم می‌آید یک بازی وینگو در حال توضیح دادن پای تخته بود که یکی از هافبک‌ها با نارنگی کوبید وسط تخته. وینگو هم رختکن را ترک کرد.

* رقابتی در خط حمله نبود نبود باند بازی بود. ۹ فوروارد آماده لیگ را جذب کردند. ادموند بزیک، علی دایی، علی اکبریان، سهراب انتظاری؛ بهنام ابوالقاسم‌پور هم از سایپا آمد.

* من حتی با وینگو مشاجره کردم که رضا چلنگر در این میان با شرایط و فضای جهت‌داری به ترجمه پرداخت که من از کوره در رفتم و کتک‌کاری کردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45relq