جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/05 15:08
علی دایی
کد خبر: 39003

واکنش همسر علی دایی برای توهینی که به قد همسرش شده + فیلم

یک کارشناس در برنامه زنده شبکه افق تلویزیون ملی، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان را مسخره کرد.

 یک کارشناس در برنامه زنده شبکه افق تلویزیون ملی، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان را مسخره کرد.علی دایی در چند ماه اخیر بارها در صدر اخبار قرار گرفته و حتی عده‌ای با حمله به مغازه او، اسطوره فوتبال ایران را بی‌شرف و وطن‌فروش نامیدند. این اقدام در راستای حمایت علی دایی و همسرش از اعتصابات بوده و آن‌ها رستوران و جواهرفروشی خود را در آن روزها تعطیل کرده بودند.

همچنین چند ماه پیش همسر و دختر علی دایی در حال سفر به دبی بودند که هواپیمای حامل خانواده دایی هنگام خروج از کشور در کیش فرود آمد و آن‌ها به تهران برگشتند و اعلام شد مونا فرخ آذری همسر علی دایی ممنوع الخروج است.

این اتفاقات باعث شد تا جریانی رسانه‌ای علیه اسطوره فوتبال ایران و جهان جبهه بگیرند. در جدیدترین واکنش‌های این‌چنینی، کارشناس شبکه افق در جملاتی عجیب و تمسخرآمیز درباره علی دایی گفت: ایشان قهرمان محسوب نمی‌شود. خدا به ایشان قد بلندی داده و هرکسی سانتری می‌کشید، توپ به سر او برخورد می کرد و وارد دروازه می‌شد… این افراد قهرمانان ما نیستند! قوه قضاییه و نهادهای امنیتی این افراد را ممنوع الخروج نکنند تا این‌ها بروند و کشور کمی تطهیر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qk9l