پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/04 01:09
تیم استقلال
کد خبر: 38972

قربانی: با وجود شکست در دربی، ته دلم برای استقلال روشن است| صحبت های جنجالی قربانی از باخت استقلال

با وجود شکست در دربی ۱۰۰، بازیکن پیشین استقلال باور دارد که در سه هفته پایانی لیگ برتر اتفاقات خوبی برای آبی‌پوشان رخ خواهد داد.

پیروز قربانی درباره دربی 100 که منجر به برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال شد، اظهار داشت: دربی بازی بسیار بی‌کیفیتی بود. انتظار می‌رفت موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ببینیم اما برخلاف پیش‌بینی‌ها این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس تنها یک فرصت داشت و سید حسین حسینی را در خیلی از صحنه‌های بازی ندیدیم. از حق نگذریم پرسپولیس خوب دفاع کرد و به هیچ وجه به وینگرهای استقلال اجازه نداد که دفاع را دور بزنند. با این شرایط، استقلال رو به ارسال‌ها آورد که نفراتی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و گولسیانی توپ‌ها را می‌زدند یا علیرضا بیرانوند جمع می‌کرد.

وی در مورد ناراحتی هواداران استقلال و شانس کم تیمشان برای قهرمانی تصریح کرد: خودم هم از نتیجه بدست آمده ناراحتم. استقلالی‌ترین استقلالی را در خانه خودم دارم که پسرم است و سه ساعت طول کشید که او را آرام کنم. فوتبال همین است. استقلال تیم شایسته‌تری بود و فوتبال خوبی در هفته‌های گذشته به نمایش گذاشت اما نباید امیدشان را از دست بدهند. هواداران قدر این بازیکنان را بدانند چون واقعاً با همه مشکلات زحمت کشیدند. باور کنید تهِ دلم روشن است که اتفاقات خوبی برای استقلال در سه هفته آینده رخ می‌دهد.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: به خاطر دارم در یک فصل، همه می‌گفتند ذوب‌آهن اصفهان قهرمان می‌شود. حتی پس از آن امیر قلعه‌نویی که سرمربی استقلال بود، همه ما را شُست و آویزان کرد ولی در نهایت قهرمان شدیم! در این فوتبال هر اتفاقی می‌افتد ولی استقلال بد زمانی باخت و حیف بود این تیم با چنین شرایطی روبه‌رو شود.

قربانی با اشاره به اعتراض بازیکنان و مربیان استقلال به داوری گفت: در صحنه‌ای که توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد، می‌توانست پنالتی باشد ولی قوانین را زیاد نمی‌دانم و باید دید کارشناسان چه نظری می‌دهند. به غیر از آن صحنه، داوری مشکلی نداشت.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم با انتقاد از برخی مصاحبه‌های پیشکسوتان قبل از دربی گفت: من بازیکن سابق استقلال هستم و تنها کاری که از دستم برمی‌آید، حمایت است. به من ربطی ندارد که بخواهم برای رقیب کُری بخوانم و فضا را تهییج کنم. بازیکنان استقلال با این مشکلات تحت فشار هستند و برخی پیشکسوتان با اظهارات غیرکارشناسی و مصاحبه‌های زشت فشار را زیاد نکنند. یکی از پیشکسوتان گفت پرسپولیس بهتر است برای دربی نیاید یا یکی گفت این جام اسنپی نیست. شما درباره باشگاهی صحبت می‌کنید که امثال مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری را داشته است. در پرسپولیس هم این اتفاقات می‌افتد و دو طرف را می‌گویم.

بازیکن پیشین استقلال افزود: کسی که کمتر از 7،8 سال برای استقلال و پرسپولیس بازی کرده، پیشکسوت محسوب نمی‌شود. برخی‌ را می‌بینیم که 6 ماه در استقلال بوده‌اند ولی طوری اظهارنظر می‌کنند که انگار از مهدی پاشازاده و محمود فکری استقلالی‌تر هستند. پیشکسوت یعنی جواد زرینچه، محمود فکری، مهدی پاشازاده، صادق ورمزیار و امثال اینها. کاری به خودم ندارم. دو سال در مس کرمان بازی کردم و خودم را پیشکسوت این تیم نمی‌دانم. پیشکسوت کرمان فرزاد حسین‌خانی است که سال‌ها برای این تیم بازی کرده است.

قربانی گفت: پیشکسوتی که با اظهاراتش فشار را روی بازیکنان زیاد کرد بعد از دربی گفته است بازیکنان مغرور بودند. به چه علت این مصاحبه‌ها را انجام می‌دهید؟ رسانه‌ها موظف هستند با کسی مصاحبه کنند که به فضای فوتبال کشور کمک کند. وقت برای مسخره کردن زیاد است اما متأسفانه جامعه ما این افراد را بیشتر می‌پسندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rekm