چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/28 04:14
یحیی گل محمدی
کد خبر: 38736

سورپرایز یحیی گل محمدی لو رفت!+ جزییات

حساس‌ترین بازی فصل قرار است یکشنبه هفته آینده درورزشگاه آزادی تهران و بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

یحیی گل محمدی هدایت کننده تیم پرسپولیس است.یحیی گل‌محمدی سابقهٔ بازی در تیم‌های تراکتور تبریز، پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری را دارد.یحیی گل‌محمدی مربی‌گری را در تیم تربیت یزد در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد

 

تجربه نشان می دهد که معمولا سرمربیان تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی همیشه یک سورپرایز دارند تا تیم حریف را غافلگیر کنند.

در همین راستا شنیدیم سورپرایز یحیی گل محمدی در دربی به احتمال زیاد یک استقلالی سابق است. شیخ دیاباته این روزها با تلاش و انگیزه زیادی تمرین می کند تا بتواند در دربی مقابل تیم سابق خود خوش بدرخشد.

عصر شنبه گذشته، تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته اولی سایپا رفت. در این بازی، بازیکنانی که مقابل مس کرمان در ترکیب اصلی قرار نداشتند به زمین رفتند تا پیش از دربی در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این دیدار تدارکاتی در پایان با تک گل شیخ دیاباته به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

عملکرد شیخ دیاباته و آمادگی او در این دیدار دوستانه و تمرینات اخیر پرسپولیس، یحیی گل محمدی را به فکر واداشته که از مهاجم سابق استقلال در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

البته نباید فراموش کرد مهدی عبدی و عیسی آل کثیر دو مهاجم دیگر پرسپولیس در اوج آمادگی به سر می‌برند و لئاندرو پریرا نیز مترصد فرصتی برای بازی مقابل استقلال و گلزنی در این دیدار حساس است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwbz7