پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 09:18
کد خبر: 38685

روزبه چشمی عذرخواهی کرد | دلجویی مدافع استقلال به خاطر حرکت جنجالی این تیم

با اشاره به گل ششم استقلال که توسط حسینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، روزبه چشمی به هوادار گفت که سید هیچ نیت بدی نداشته و تصمیم احساسی گرفته بود. همچنین، اگر کسی به دلیل این تصمیم ناراحت شده است، از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.

پس از پیروزی مقابل هوادار، روزبه چشمی در جمع خبرنگاران تبریک به تماشاگران و خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می‌گوید. او می‌افزاید که تیم استقلال در نیمه اول واقعاً تلاش کرد و هوادار فوتبال پایاپایی ارائه داد و شاید در برخی صحنه‌ها بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم انرژی مضاعفی گذاشتیم و بازی را با گل‌های زیادی برنده شدیم. البته به نظرم گلی که خوردیم یک نکته منفی بود. بهتر می‌بود اگر کلین‌شیت کنیم، اما به هر حال این اتفاق افتاد.

او با بیان این که پرسپولیس تیم خوبی است به دیدار با این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم، چون جدا از این که دربی است، در جدول هم تعیین‌کننده است. بچه‌ها امشب خوشحالی می‌کنند و از فردا تمرکز خود را روی دربی می‌گذاریم تا در آن مسابقه هم نتیجه خوبی بگیریم.

چشمی در مورد ناراحتی ساکت الهامی، سرمربی هوادار از این که دروازه‌بان استقلال گل ششم این تیم را زد، گفت: بعد از بازی پیش آقا ساکت رفتم و معذرت‌خواهی کردم. سید هم در رختکن گفت هیچ نیت بدی نداشته و تصمیمی احساسی بود که در آن لحظه گرفت. هوادار تیم خوبی است و ما به همه حریفان‌مان احترام می‌گذاریم. هیچوقت نخواسته‌ایم به تیم یا شخص خاصی بی‌احترامی کنیم، اما تصمیمی احساسی بود. اگر کسی ناراحت شده از آقای الهامی، مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان و تک تک بازیکنان‌شان عذرخواهی می‌کنم. هیچ نیت بدی پشت این حرکت نبود.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqdmw