چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 01:16
احمدرضا عابدزاده
کد خبر: 38645

یاران احمدرضا عابدزاده در یک قدمی سقوط

پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی خود به تساوی مقابل بورگوس رضایت داد و در منطقه سقوط ماند.

احمدرضا عابدزاده یکی از بازیکنان فوتبال ایران بوده است که در خط حمله بازی می کرد. احمدرضا عابدزاده در تیم های مختلفی از جمله پاس، استقلال، فولاد و ذوب آهن بازی کرده است.احمدرضا عابدزاده فوتبال خود را در سال ۱۳۶۰ از تیم فوتبال هلال احمر اصفهان شروع کرد. احمدرضا عابدزاده در سال ۱۳۶۹، به تیم استقلال تهران پیوست .احمدرضا عابدزاده در همین سال ازدواج کرد

تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده در آن عضویت دارد، شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم لالیگا ۲ اسپانیا مقابل بورگوس قرار گرفت که برای چهارمین بازی پیاپی نتوانست به برتری دست پیدا کند و همین اتفاق کاری کرد تا آنها همچنان خطر سقوط از این رقابت‌ها را احساس کنند.

یاران عابدزاده پس از شکست تلخ لحظه آخری در دیدار هفته قبل مقابل لگانس، شب گذشته در مسابقه خارج از خانه مقابل بورگوس فقط به دنبال برد بودند، اما بازهم در آستانه یک باخت دیگر قرار داشتند که با زدن گل لحظه آخری توانستند با یک امتیاز زمین را ترک کنند و همچنان امیدوار به بقا بمانند.

تیم فوتبال پونفرادینا که طی سه هفته گذشته دو تساوی و یک باخت داشت، در دیدار مقابل بورگوس با نتیجه دو بر دو متوقف شد و با ۳۶ امتیاز در ۳۶ مسابقه در رتبه نوزدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا ماند، اما در فاصله ۶ هفته مانده تا پایان فصل، اختلاف خود با راسینگ سانتاندر رده هجدهمی را به ۵ امتیاز کاهش داد و می‌تواند با جبران این فاصله، بقای خود را قطعی کند.

امیر عابدزاده که در ۲۸ بازی قبلی خود در لالیگا ۲ اسپانیا ۹ بار کلین‌شیت کرده بود، در دیدار مقابل بورگوس نتوانست این آمار را دور قمی کند ولی همچنان امیدوار است در ۶ هفته باقی مانده بدرخشد تا در این رقابت‌ها بمانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xorol