پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/25 15:27
کد خبر: 38575

صجبت های عجیب ساپینتو: نمی‌توانم آرام باشم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار کرد که تیمش همواره به خوبی متمرکز است و با تلاش فراوان هفتگی، سعی در بهبود عملکرد خود دارد. وی به این نکته اشاره کرد که تیم استقلال بسیار متحد است و بر روی هدف خود تمرکز دارد. بازیکنان تیم در هر بازی خود، برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند و این موضوع افتخار برانگیزی برای سرمربی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در جلسه خبری قبل از بازی با تیم دوست‌داران، اظهار کرد: به امید اینکه داور در فردا رویارویی ما با تیم حکمرانی خوبی داشته باشد، شرایط بازی را برای همه تیم‌ها مناسب کند. وی عنوان کرد که تیم آن‌ها به مرور زمان به یکدیگر بیشتر نزدیک شده‌اند ولی در صورتی که داور فردا اشتباهی داشته باشد، باید بگویم که باعث ناراحتی و نارضایتی وی خواهد شد. ریکاردو ساپینتو ، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال و هوادار گفت: هوادار تیمی است که بازی فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشت و یک بر صفر بازی را پیروزی شد. این تیم مقابل پرسپولیس خوب ظاهر شد و بازی را برد. عقیده مربی هوادار راجع به تیم خود را دوست دارم. همیشه هوادار دوست دارد فوتبال بازی کند و نمی‌خواهد که صرفا دفاع کند، همانطور که در بازی‌های گذشته آن را دیدیم. بازی سختی می‌شود چرا که آن‌ها می‌دانند چه طور بازی کنند و کیفیت خوبی دارند. جابجایی خوبی در تیم هوادرار وجود دارد و سخت تلاش می‌کنند.

مهمترین نکته سه امتیاز است

او ادامه داد: همانطور که گفتم هیچ دیدار راحتی وجود ندارد و دوباره بازی سخت دیگری داریم. استقلال در شرایط خوبی است و نتایج و عملکرد خوبی داشتیم. بازی‌ها را با کیفیت بالا پشت سر گذاشتیم و دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم. مهمترین نکته برای ما کسب ۳ امتیاز این بازی است.

سرمربی فوتبال استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.

ریکاردو ساپینتو در واکنش به اینکه یامگا به عنوان بهترین بازیکن استقلال این تیم را در بازی فردا مقابل هوادار همراهی نمی‌کند؟ گفت: ما راه حل داریم و در حال حاضر باید برخی از بازیکنانی که حتی شرایط خوبی دارند را بیرون بگذارم چرا که نمی‌توانم همه آن‌ها را داخل زمین بازی دهم. این بسیار سخت است که تنها ۲۱ بازیکن را با خود به بازی می‌بریم. بازیکنان دیگری هستند که استحقاق این را دارند که کنار تیم باشند و متاسفانه نمی‌توانم کاری کنم که همه کنار تیم باشند. من به عملکرد اعضای تیم افتخار می‌کنم. همه می‌خواهند بازی کرده و به تیم کمک کنند. ما راه‌حلی برای فردا داریم و می‌خواهیم عملکرد خوب تیم خود را ادامه دهیم.

نمی‌خواهم کسی به داربی فکر کند!

او در واکنش به بازی دربی گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی با هوادار است و حتی نمی‌خواهم هیچکس روی داربی فکر کند. تیم باید تنها روی این ۳ امتیاز تمرکز کند و برای داربی زمان داریم. الان فقط همه روی تیم هوادار تمرکز کرده اند و اصلا نمی‌اخواهم غیر از صحبت از این بازی چیزی بشنوم.

هواداران دوباره برای تیم فداکاری کنند

ساپینتو همچنین روی به هواداران تیمش گفت: این مهم است که در بازی بعدی، هواداران ما بتوانند حمایت خود از تیم را ادامه دهند و این بسیار بسیار مهم است. من درخواست می‌کنم برای فردا همه دوباره فدارکاری خود را برای تیم انجام دهند و می‌خواهم بیشتر و بیشتر و بیشتر هوادران را در استادیوم ببینم تا بازی برای تیم مقابل سخت‌تر شود و بازی پر از انگیزه برای تیم ما باشد. هوادران ما بسیار فوق العاده هستند و آن‌ها برای تیم کار‌های زیادی انجام داده‌اند. هرچند که تیم هم برای هوادران کار زیادی کرده است. ما باید در این مسیر باهم باشیم تا آخر.

ساپینتو در واکنش به قرارداد خود برای سال آینده گفت: من فقط راجع به بازی صحبت می‌کنم! امروز فقط راجع به بازی هوادار صحبت می‌کنم! در آینده اگر زمان بیشتری باشد می‌توان راجع به همه چیز صحبت کرد، اما الان من و تیمم فقط به بازی با هوادار فکر می‌کنیم.

اگر داور اشتباه کند، نمی‌توانم آرام باشم!

ساپینتو در واکنش به اینکه آیا در ۵ بازی باقی مانده نگران داوری هست یا خیر؟ گفت: امیدوارم فردا داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در بازی‌های قبلی هم با ما خوب رفتار کردند و بسیار جدی بودند. هر روز بیشتر همدیگر را درک می‌کنیم. اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد من نمی‌توانم خیلی آرام باشم. البته که در گذشته ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. در چند بازی اخیر داوران منصف بودند و عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. امیدوارم فردا از ۳ تیم عملکرد تیم خوبی ببینیم و هوادار هم عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین داوران هم عملکرد خوبی داشته باشند و بازی به دید تماشاگران خوب باشد و ما برند بازی و ۳ امتیاز باشیم.

ساپینتو در پاسخ به اینکه نظر شما چیست که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌خواهد از نزدیک بازی تیم شما را نگاه کند؟ گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی قسمتی از کارشان است و برای بازیکنان هم مهم خواهد بود چرا که آن‌ها انگیزه مضاعف خواهند گرفت. قسمتی از شغل سرمربی تیم ملی این است که نه تنها بازی ما بلکه بازی‌های دیگر را ببیند و این هم در همه کشور‌ها امری نرمال است.

پس از کنفرانس خبری ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، یکی از خبرنگاران پیراهن اسپورتینگ لیسبون را به سرمربی استقلال داد تا برایش امضا کند. ساپینتو سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون را در دوران بازیگری دارد.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qowa