جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/25 09:32
کد خبر: 38550

خرید دنا و سمند هم آرزو شد | پژو از یک میلیارد عبور کرد + قیمت خودروها

با توجه به تغییرات اخیر در قیمت دلار و تصمیمات جدید در خصوص تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت گذاری برخی خودروها در بازار با تغییرات زیادی مواجه است و افزایش نرخ برخی خودروها به میزان ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان همراه شده است.

براساس بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو، گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت خودرو های پژو به طور عجیبی افزایش یافته است. به عنوان مثال، در بین خودروهای پژو 206 تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت ۵۷۲ میلیون تومان و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۲ میلیون تومانی به قیمت ۵۹۸ میلیون تومان رسیده‌اند. همچنین، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۹ میلیون تومانی به قیمت ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است. در میان خودروهای دیگر، پژو 207 اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۶ میلیون تومانی به قیمت ۹۷۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۳۴ میلیون تومانی به قیمت ۹۳۷ میلیون تومان رسیده‌اند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ به یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲۸ میلیون تومان افزایش به ۷۴۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۷ میلیون تومان افزایش به ۷۵۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۲۶ میلیون تومان افزایش به ۶۹۰ میلیون تومان و پژو پارس TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به ۶۷۵ میلیون تومان رسید.

افزایش نجومی قیمت خودروی دنا و سمند

خودرو دنا نیز امروز گران شد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۷۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۹۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۷۷۹ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ امروز با ۳۸ میلیون تومان افزایش به یک میلیارد تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۹۴۰ میلیون به ۹۷۴ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۲۲ میلیون تومانی به ۶۰۲ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۸ میلیون تومان افزایش به ۶۲۸ میلیون تومان رسید.

در همین رابطه بخوانید: پراید دوباره گران شد / پژو و دنا میلیاردی شدند

منبع: قیمت‌ها دیوار

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dneg