سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/25 09:35
مهدوی:
کد خبر: 38551

با استقلال هم قهرمان شده اما با پرسپولیس مزه دیگری دارد !

به گفته مدافع پیشین فوتبال ایران، هرچند که با تیم‌های سپاهان و استقلال قهرمان شده است، اما مزه قهرمانی با تیم پرسپولیس چیز دیگری است.

به گفته محمدرضا مهدوی، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در لیگ برتر امسال، وی به جامعه فوتبال تبریک گفت. وی اظهار داشت که رقابت تیم‌ها برای قهرمانی در امسال بسیار نزدیک است که این مسأله نشان‌دهنده پیشرفت فوتبال ایران است. مهدوی افزود که در چند سال گذشته، پرسپولیس همواره حرف اول را در فوتبال ایران زده است و حتی در سال گذشته که قهرمان نشد، ارزش‌های این تیم کم نشد. وی بیان کرد که پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، اما بازیکنان کمبودی دارند و این باعث شده است که برخی از جوانان نیز به بازی بخشیده شوند که تاوان آن را هم داده‌اند.

وی در خصوص دیدار امشب پرسپولیس مقابل مس در کرمان افزود: درست است که شرایط مس در جدول خوب نیست اما دست‌کم گرفتن این تیم واقعا مشکل‌ساز خواهد شد. مس در کورس نیفتادن است و گل محمدی این مسأله را خیلی خوب می‌داند. پرسپولیس در بازی امشب نباید به حواشی فکر کند و مطمئنا با ارائه یک بازی خوب می‌توان مس را در خانه شکست داد و سه امتیاز را گرفت. فوتبالی که تیم گل محمدی ارائه می‌دهد در شأن یک قهرمان است و بازیکنان هم به خوبی با این مسأله آشنا هستند.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه تقابل پرسپولیسی که برای قهرمانی می‌جنگد با مسی که برای نیفتادن بازی می‌کند برنده دارد؟ گفت: همانطور که گفتم مس تیم از پیش، تیم بازنده‌ای نیست و نباید این تیم را دست کم گرفت. مس مربی جوانی دارد که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد. از زمانی که در نساجی بودم بازی‌های این تیم را رصد می‌کردم و به نظرم آنها بسیار خوبی بازی می‌کنند. شاید در نیم‌فصل اول شرایط برای این تیم خیلی خوب نبود آن هم به این دلیل که تازه به لیگ برتر آمده بودند اما فصل دوم روند مس بهتر شد. یحیی‌ گل‌محمدی مربی باهوشی است و می‌داند که پرسپولیس در این بازی نباید وا بدهد. به دوست خوبم یحیی گل‌محمدی می‌گویم که پرسپولیس از دقیقه اول بازی نباید شل بازی کند.

مهدوی در پاسخ به این سؤال که شانس چه تیمی برای قهرمانی بیشتر می‌دانید ادامه داد: از نظر فوتبالی شانس سپاهان بیشتر است چرا که بازی‌های آسان‌تری در پیش دارد اما از طرف دیگر استقلال و پرسپولیس نباید امتیاز از دست می‌دادند که کار به اینجا بکشد. البته سپاهان باز هم امتیاز از دست خواهد داد همانطور که هفته گذشته به تراکتور باخت. هر سه تیم شرایط خیلی خوبی دارند، اما فکر می‌کنم از نظر تجربه، پرسپولیس به دیگر شانس‌های قهرمانی بچربد.

محمدرضا مهدوی که در هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس بازی کرده در مورد اینکه دوست دارد کدام تیم سابقش امسال قهرمان شود تصریح کرد: خدا را شکر که در هر سه تیم خوب ایران بازی کردم. اگر بخواهم فوتبالی صحبت کنم باید بگویم که سپاهان شایسته قهرمانی است چرا که این تیم خیلی خوب بازی می‌کند. با این هم مزه قهرمانی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی فرق می‌کند چرا که اغراق نمی‌کنم اما وقتی پرسپولیس قهرمان می‌شود انگار یک ایران قهرمان شده است بس که این تیم در همه جا طرفدار دارد. من با سپاهان و استقلال قهرمان شدم اما قهرمانی پرسپولیس مزه دیگری دارد و خوشحالی و شادی هوادارانش را در هیچ تیمی ندیده‌ام.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qoga