پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/25 05:27
پرسپولیس | پرسپولیس تهران | پرسپولیس ایران
کد خبر: 38535

مهدی تاج برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشت | نظر تاج درباره پرسپولیس

به گفته مهدی تاج، با پرداخت مطالبات رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای به مشکل خاصی برنمی‌خورد.

پرسپولیس، یکی از باشگاه‌های مطرح و پرافتخار فوتبال ایران است که همواره طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. پرسپولیس در سال‌های اخیر با انجام بازی‌های شگفت‌انگیز و کسب عناوین مختلف، نام خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال کشور برجسته کرده است. حضور طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه‌های مختلف، همواره مایه افتخار برای این باشگاه و صنعت ورزشی کشور بوده است.

در حالی که موعد پرداخت بدهی رادوشویچ فرداست، پرسپولیس ادعا می‌کند که توانسته مطالبات او را پرداخت کند و این موضوع مورد تأیید رئیس فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته و او می‌گوید با این پرداختی، پرسپولیس مشکل چندانی برای دریافت لایسنس نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هم از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد، گفت: ماجرای استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دو مقوله متفاوت است، کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بلکه به تمام باشگاه‌های ایرانی نامه زده و از آن‌ها می‌خواهد، ایرادات را برطرف کنند و تذکرات لازم را می‌دهند.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس توضیح داد: پیش از اینکه امروز در راهپیمایی روز قدس حاضر شوم با مدیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای جلسه‌ای را برگزار کردم، پرسپولیس طلب بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کرد و شرایط این باشگاه خیلی خوب است، مشکل جدی ندارند. یک مشکل به نام مالکیت دو باشگاه استقللال و پرسپولیس وجود دارد، وزارت ورزش و جوانان مالک دو باشگاه است که نامه آن را ارسال کردیم و به نظر من صد درصد برطرف خواهد شد چرا که بهره مالکانه صورت گرفته و در حال خصوصی‌سازی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kolrv