پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 11:44
سرمربی پاری سن ژرمن و خانواده‌اش تحت حفاظت پلیس
کد خبر: 38489

زنده ات نمی گذاریم! | پنج هزار پیام تهدید آمیز به دست سرمربی این تیم رسید!

بعد از فاش شدن یک ایمیل نژادپرستانه توسط کریستوف گالتیه، خود و خانواده‌اش با تهدید به قتل مواجه شدند.

به گزارش ستاره پارسی: بعد از انتشار یک ایمیل نژادپرستانه توسط کریستوف گالتیه درباره سیاه‌پوستان و مسلمانان، فشارها بر سرمربی ۵۶ ساله افزایش یافت و به نظر می‌رسد که خود او و خانواده‌اش در حال حاضر تحت تهدید قرار دارند.

پس از افشای این ایمیل و محتویات آن، کریستوف گالتیه و خانواده‌اش چیزی در حدود 5,000 تماس تلفنی و پیام توهین آمیز که برخی از آن‌ها شامل تهدیدهای آشکار به مرگ بوده است، دریافت کرده‌اند.

پاریسن ژرمن برای اطمینان از امنیت سرمربی خود و خانواده‌اش، اقداماتی انجام داده است و آن‌ها اکنون تحت حفاظت پلیس قرار دارند. مدیران پاریسی اکنون در حال بررسی وضعیت پیش آمده هستند و قصد دارند منتظر موضع «INEOS» مالک نیس بمانند. گالتیه نیز قصد خود برای اقدام قانونی علیه افرادی که مسئول اظهارات توهین آمیز و افتراهای وارد شده به او هستند را به پاری سن ژرمن اطلاع داده است.

علاوه بر این موارد، «Collectif Ultras Paris» بزرگ‌ترین گروه اولتراهای پاری سن ژرمن در بیانیه‌ای خواستار استعفای گالتیه از سمت خود شده‌اند. آن‌ها در بیانیه خود اعلام کرده‌اند: «به همه یادآوری می‌کنیم که ما همیشه برابر هر نوع تبعیضی موضع گرفته‌ایم»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdykj