پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 09:50
کد خبر: 38483

تحقیر ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در فرودگاه اهواز!

"در شهرستان ایذه، مسئولین به جای رفع مشکلات و بر طرف کردن مطالبات مردمی، به دنبال ایجاد شرایط برای استخدام خود در دولت هستند. این رفتار منجر به سنگ اندازی رشد این شهر شده و برخی ممکن است حتی ناراحت شوند که پرچم ایران در این شهر به اهتزاز درآمده و قهرمانی به دست آمده است." این ها بخشی از صحبت های لقمان رضائی است.

به گزارش رصد ورزشی: مربی تیم ملی کشتی فرنگی خوزستان اعلام کرد که کشتی‌گیران این استان در بازگشت از مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، به دلیل بی‌مهری مسئولان وارد خوزستان شده‌اند.

لقمان رضایی عصر امروز ضمن انتقاد از شرایط پیش آمده در عدم استقبال از قهرمانان کشتی فرنگی کشور در فرودگاه اهواز، گفت: پویا دادمرز و ایمان محمدی بعد از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در کشور قزاقستان، غریبانه و مانند دو مسافر معمولی و بدون هرگونه استقبال و حضور یک مسئول استانی وارد فرودگاه اهواز شدند و از آنجا با ماشین‌های خطی به طرف شهر مظلوم ایذه حرکت کردند.

این مربی المپیکی افزود: این در حالی است که همین شرایط در ایذه نیز اتفاق افتاده و نه از مدیران سیاسی شهر و نه از مدیران ورزشی خبری نبود. آیا این قهرمانان اشتبا‌ها در ایذه متولد شده اند، یا مسئولین سیاسی و ورزشی این شهر به اشتباه در این جایگاه قرار گرفته اند؟! یکی به ما بگوید جای کدام یک از این دو اشتباه است.

این مربی و استعدادیاب کشتی ایران ضمن درخواست از استاندار خوزستان برای ورود جدی به این موضوع ادامه داد: در تمام دنیا قهرمانان را به عنوان الگو‌های جامعه گرامی می‌دارند و در کمال ناباوری در اینجا تحقیر می‌کنند. این اتفاق در هر کجای دنیا رخ میداد کمترین برخورد ممکن، کنار گذاشتن و اخراج مدیران و مسئولین خاطی بود، مردم شریف شهرستان ایذه بدون شک از استاندار خوزستان درخواست دارند تا با ورود جدی به این اتفاق توهین آمیز، جلوی رشد ناامیدی و یاس قهرمانان را در این شهر بگیرد.

لقمان رضائی گفت: مسئولینی که در شهرستان ایذه به جای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به فکر ایجاد شرایط استخدام خود در دولت هستند در مقابل رشد کشتی این شهر سنگ اندازی می‌کنند و چه بسا از قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران ناراحت هم باشند.

او تصریح کرد: با توجه به شرایطی که برای کشتی این شهر در حال پیش آمدن است و تلاش‌هایی که در جهت به انزوا کشاندن کشتی در این شهر می‌شود، آینده روشنی برای این رشته پرطرفدار در ایذه متصور نیستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kola8