پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 15:59
پیش بینی هواشناسی | هشدار هواشناسی
کد خبر: 38432

پیش بینی مهم هواشناسی در مورد تهران | بارندگی در تهران ادامه دارد ؟

جزئیات کامل از پیش بینی هواشناسی را در این صفحه بخوانید .

پیش بینی هواشناسی حکایت از افزایش بارش ها در شهر تهران دارد . طبق آخرین پیش بینی هواشناسی در تهران شاهد افزایش بارندگی ها خواهیم بود . در ادامه جزئیات دقیق از پیش بینی هواشناسی را می خوانید 

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش شش تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش‌ها در ارتفاعات شدید است.

مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: تا پایان هفته در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان تهران شاهد رگبار شدید باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها مداوم و وزش باد شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای همراه خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران همچنین از بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد مسیرهای کوهستانی خبر داد و گفت: لازم است شهروندان از اتراق اطراف رودخانه‌ها خودداری کرده و کانال‌ها و آب‌روها لایروبی و دستگاه‌های امدادی و اجرایی آماده باشند.

غلامی در مورد مناطق جنوبی و غربی استان تهران نیز گفت: در این مناطق وزش باد خیلی شدید و احتمال سقوط اشیا، شکستن نهال و درختان فرسوده و سقوط بنرها و تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه‌های غیر مستحکم و تجهیزات شهری وجود دارد.

وی گفت: از کاهش شش تا ۱۲ درجه‌ای دما در سطح استان تهران از امروز تا جمعه خبر داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egbop