پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 07:11
رونالدو
کد خبر: 38396

رونالدو از مسی بهتر است؟ | کدام یک گل زن بهتری هستند؟

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که کریستیانو رونالدو گلزن بهتری از لیونل مسی نیست و بارها شانس کمکش کرده است.

رونالدو یا کریستیانو رونالدو، با نام کامل کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آفونسو (Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro)، یک بازیکن فوتبال پرآوازه اهل پرتغال است. رونالدو در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۸۵ در جزیره مادیرا، پرتغال به دنیا آمد. رونالدو از سنین نوجوانی با باشگاه‌های فوتبال محلی پرتغال شروع به بازی کرد و سپس در ۲۰۰۳ به باشگاه سپورتینگ لیسبون پیوست. او بعدها در سال ۲۰۰۹ به باشگاه رئال مادرید پیوست و هفت سال در این تیم بازی کرد و سپس به یوونتوس انتقال داده شد. رونالدو یکی از برترین بازیکنان فوتبال تاریخ است و برنده بسیاری از جوایز و افتخارات فوتبالی شده است. او برنده چهار مدال طلا در جام ملت‌های اروپا شده است و همچنین سه بار جایزه توپ طلا (بالاترین جایزه فوتبالی دنیا) را کسب کرده است. به علاوه، او با ۷۰۰ گل زده شده، دومین بازیکن برتر در تاریخ فوتبال است.

 

مسی در جریان پیروزی 0-2 پاری سن ژرمن برابر نیس موفق به گلزنی شد و این گل باعث شد که از رکورد 701 گل زده رونالدو در باشگاه‌های اروپایی عبور کند. 

این اتفاق باعث شد که بار دیگر بحث بسیاری درباره انتخاب بازیکن برتر بین رونالدو و مسی شکل بگیرد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و خبرنگاران و رسانه‌ها به این موضوع بپردازند. 

آگوئرو در جریان پخش زنده‌ای در شبکه اجتماعی توییچ کیفیت گل‌های رونالدو را در مقایسه با گل‌های مسی زیر سوال برد و مدعی شد که این ستاره پرتغالی بارها و بارها به یاری شانس خوبش موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. 

این بازیکن سابق بارسا در این باره گفت:« نگاه کنید که او آن گل را از کجا زده است. بی‌خیال! تمام گل‌ها از روی ضربه آزاد و خوش شانسی محض است. تمامی گل‌های مسی از زوایای دشوار به ثمر رسیده است. اما رونالدو چه کار می‌کند؟ روی اشتباه دروازه‌بانان گل می‌زند. من فکر می‌کنم رائول گل‌های بهتری نسبت به او زده است. حتی کریم بنزما هم بهتر از او گلزنی کرده است.»

آگوئرو و مسی رابطه دوستانه بسیار صمیمی و نزدیکی بیرون از زمین بازی دارند. مسی پدرخوانده پسر اگوئرو است و این بازیکن بارها و بارها به حمایت از دوست نزدیکش برخاسته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rlkm