چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 01:21
واریز سود سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت 1402 | واریز سود سهام عدالت امشب
کد خبر: 38368

واریز سود سهام عدالت امشب اتفاق می افتد؟ | خبر خوش برای کسانی که سهام عدالت دارند

آخرین جزئیات درباره واریز سود سهام عدالت برای مردم را در این خبر بخوانید

سال گذشته واریز سود سهام عدالت با ابهامات زیادی روبرو شد. واریز سود سهام عدالت 1400 که در سال گذشته بود در دو مرحله انجام شد و عده ای معتقد بودند که سود واریز شده برایشان کم است و مبلغ سود بیشتر باید باشد. در ادامه با همراه باشید با آخرین خبر از واریز سود سهام عدالت.

خاندوزی در خصوص واگذاری سهام عدالت بیان کرد: در خصوص سهام عدالت ما  مصوبه هیات دولت را برای سه و نیم نفر از اعضای تحت پوشش نهاد های حمایتی گرفتیم، در آذرماه هیات مصوبات مجلس اعلام کرد که این مصوبه باید اول در شورای عالی اصل 44 تصویب شود و سپس به دست دولت برسد که ما مجدد در انتهای سال در شورای عالی اصل 44 این مساله را مطرح کردیم و در نهایت مصوب شد و برای بار دوم که به هیات دولت ارجاع دادیم که دولت آن را با جزییات تایید کند متاسفانه از آنجایی که برخی از وزارتخانه ها حاضر به واگذاری برخی از شرکت های زیرمجموعه خود نبودند، این سهام تا انتهای سال بلاتکلیف ماند./ تسنیم

این افراد در مرحله بعدی بیشتر سود می گیرند

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آنها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 محمد باغستانی در مورد سهامداران عدالت که سود مرحله دوم خود در سال قبل را دریافت نکردند، گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی، نتوانستند سود سهام عدالت مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.

وی گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آنها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آنها واریز نشده است.

وی ادامه داد: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت از مهم‌ترین دلایلی است که سود به حساب این تعداد از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

مدیرعامل سمات اظهار داشت: سهامدارانی که با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام قرار بگیرند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سال گذشته سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت را در دو مرحله و در روزهای ۳۰ آذرماه و ۲۵ اسفندماه به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzy9r