جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 11:10
کد خبر: 38339

نفرین همسر فوتبالیست معروف علیه محرومیت جنجالی + عکس

همسر بازیکن هافبک اروگوئه‌ای تیم رئال مادرید به واکنش بازیکن تیم ویارئال پاسخ داد.

در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیگا، تیم رئال مادرید در ورزشگاه خود میزبان تیم ویارئال بود و در این بازی با نتیجه سه بر دو شکست خورد. پس از پایان بازی، یک صحنه جنجالی رخ داد که در آن والورده ، هافبک اروگوئه‌ای تیم رئال مادرید، در پارکینگ ورزشگاه بازی شدیداً به بازیکن تیم ویارئال حمله کرد. این اقدام به عنوان واکنش به توهینی عنوان شد که بازیکن تیم ویارئال به همسر والورده در جریان بازی کرده بود.

بائنا، بازیکن ویارئال، در این میان از والورده شکایت کرده است و این باعث شده تا احتمال محرومیت بازیکن رئال مادرید زیاد باشد.

همسر والورده اینگونه به ماجرای درگیری دو بازیکن واکنش نشان داد: واقعا احساس ناراحتی می‌کنم؛ چرا که بعد از روز‌های سختی که تجربه کردیم، اکنون باید بخوانم که ما باعث دردسر شده‌ایم. به بازیکن ویارئال می‌گویم که خدایی آن بالاست که همه چیز را می‌بیند و حقیقت را می‌داند.

او ادامه داد: آن‌ها زخمی را باز کرده‌اند که هنوز التیام نیافته است. با این حال ما آرام هستیم. تا زمانی که فرزندم به دنیا بیاید نمی‌توانم آرام باشم. حد و مرز‌هایی وجود دارند که هر انسانی باید آن‌ها را رعایت کند. در زندگی و البته فوتبال هر رفتاری جایز نیست. من درد و رنج خودم را بیان می‌کنم. حرف می‌زنم؛ چرا که دوست ندارم بار دیگر این تجربه رخ دهد. می‌خواهم این مسئله هرچه زودتر تمام شود.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozprd