جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 15:51
کد خبر: 38364

عکس نیمه برهنه هوتن شکیبا در سریال رهایم کن جنجالی شد + عکس

نمایش بدون پوشش بالاتنه مردان همواره یکی از خطوط قرمز سینما و تلویزیون ایران بوده و فیلم‌سازان برای دیدار با چنین لحظاتی از ترفند‌های متنوعی استفاده کرده‌اند.

آخرین قسمت از سریال «رهایم کن» که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است، با یک سکانس هوتن شکیبا با بالاتنه‌ی برهنه مواجه شد که باعث واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. نمایش بالاتنه‌ی برهنه‌ی مردان همواره یکی از خطوط قرمز سینما و تلویزیون ایران بوده و فیلم‌سازان برای دیدار با چنین لحظاتی از ترفند‌های مختلفی استفاده کرده‌اند. حال، به نظر می‌رسد که شبکه نمایش خانگی همچنان در حال عبور از این خط قرمز و پرتاب غافلگیرانه‌ی خود به عرصه‌ی جنجال‌آفرینی است.

این سکانس از سریال رهایم کن با واکنش مختلف کاربران توییتر رو به رو شده، اما عمده‌ی آن‌ها از افزایش نمایش سکانس‌های اینچنینی در آثار ایرانی با توجه به حساسیت زیادی که تا پیش از این در این مورد وجود داشت اظهار تعجب کرده اند. عده‌ای هم این سکانس را با مقایسه با نمونه‌های خارجی دستمایه‌ی خنده قرار داده اند.

کاربری در رابطه با این سکانس نوشت: ما نصف گلای حساس کریس رونالدو تو رئال رو نصفه دیدیم، چون بعد از گل پیرهنشو درمیاورد و سانسورچی به جای صحنه‌ی گل و خوشحالی بعدش بهمون تماشاگرا رو نشون میداد. بعد الان فرت و فرت بازیگرا دارن لخت میشن تو سریالا، دیگه نیاز به سانسور نداره، فقط لخت کریس رونالدو اَخ بود!

کاربر دیگری هم نوشت: فیلم ایرانی رو هنوز پلی نکردی هوتن شکیبا پیرهن رو درآورده رفته زیر دوش. بخدا این اقای شکیبا یه زمانی حرمت داشت نه فقط لذت؟! بابا جذابیت بصری فیلم خارجیا فقط به این نیستا یه پیش نیاز‌هایی هم داره:/

کاربری هم با اشاره به صحنه‌ی مشابهی از بازی هوتن شکیبا با بالاتنه‌ی برهنه در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی نوشت: انقدر که هوتن شکیبا علاقه به لخت شدن تو فیلما داره میکله مورونه نداره.

سکانس نیمه برهنه هوتن شکیبا در سریال «رهایم کن» حاشیه ساز شد

کاربر دیگری هم با بازنشر تصویری از این سکانس سریال رهایم کن نوشت: هوتن شکیبا در نقش موکت:))))))

یک کاربر دیگر نوشت: ولی هوتن شکیبا لختش هم خیلی کاریزما داره.

کاربری هم اینگونه نوشته است: قالی با پُرزش خوبه رو الان کراش‌های هوتن شکیبا میتونن بگن.

چندی قبل نیز سکانسی از حضور نوید محمدزاده با بالاتنه‌ی برهنه در سریال آکتور که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود.

هوتن شکیبا

اما شاید مشهورترین نمونه از حضور نیمه برهنه‌ی بازیگران مرد در آثار ایرانی، سکانسی از جواد هاشمی در سریال نمایش خانگی زخم کاری باشد که بسیار جنجال برانگیز شد.

سید جواد هاشمی که بیشتر با نقش هایش در فیلم‌های مذهبی و دفاع مقدسی شناخته می‌شود، در یکی از قسمت‌های سریال زخم کاری با بدنی نیمه عریان در کنار یک استخر حضور داشت. این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت و تا مدت‌ها دستمایه‌ی طنز کاربران بود. برخی هم البته با توجه به پیشینه‌ی هاشمی، نمایش چنین تصویری از او را دور از شأن می‌دانستند.

حواشی این سکانس سید جواد هاشمی را حتی تا پای ممنوع التصویر شدن بُرد، چرا که او خود بعداً در مصاحبه‌ای اعلام کرد جنجال‌های پس از نمایش این سکانس مانع از حضورش در یک برنامه تلویزیونی شد.

هاشمی البته در مصاحبه‌ی دیگری تأکید کرد بابت این سکانس جنجالی عذرخواهی نمی‌کند چرا که مرتکب کار غیر شرعی‌ای نشده بود و اگر به عقب برگردد باز هم پیشنهاد بازی در آن سکانس را قبول خواهد کرد. او همچنین توقعی که به خاطر نقش‌های قبلی اش از او ایجاد شده را نادرست دانست.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9zka