یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/18 14:43
استقلال | ساپینتو
کد خبر: 38198

سرمربی استقلال فتح الله زاده را با خاک یکسان کرد | حمله تند ساپینتو به مدیر عامل استقلال

صحبت های تند ساپینتو در خصوص فتح الله زاده جنجال به پا کرد

به گزارش رصدورزشی : ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال می باشد ساپینتو با برد مقابل آلمینیوم در کنفرانس خبری بعد از بازی حسابی از خجالت مدیرعامل استقلال در آمد در ادامه صحبت های ساپینتو را می خوانید .

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.

استقلال در یک بازی حساس و دیدنی توانست به لطف تک گل مهدی قایدی از سد آلومینیوم عبور کند. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی، انتقاد زیادی از مدیرعامل باشگاه به عمل آورد و یک بار دیگر روی مشکلات موجود در این تیم تأکید کرد.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای این نشست خبری گفت: ما هفته خیلی خیلی سختی را گذراندیم. یکی از سخت ترین هفته های زندگی من بود. ما مدیرعاملی داشتیم که از باشگاه استعفا داد و سپس برگشت. اولین چیزی که بعد از این بازگشت لازم است، این باشد که وقتی برمیگردید، چیزهای خوبی برای تیم بیاورید، مانند حل کردن برخی از مسائل و مشکلات تیم. حل کردن چیزهایی مانند اینکه ما می توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برگردیم. که اگر پول نداریم، پس هنوز این مشکل وجود دارد.

 

* نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکن صحبت شود

علاوه بر این کاری که باید انجام شود (بازگشت به آسیا)، باید مشکلات حل شود. نه اینکه در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت شود. من خیلی شوکه شدم.

 

* هرگز نگفتم مشکلات بخاطر فتح‌الله‌زاده است

من هرگز در رسانه ها اسمی از فتح‌الله‌زاده نیاوردم. من هیچ وقت نگفتم این مشکلاتی که هست، بخاطر آقای فتح‌الله‌زاده است. من این احتیاط را داشتم. ما از خیلی زمان های قبل این مشکلات را داشتیم و یک نفر باید آنها را حل کند. من نگفتم که تقصیر فتح‌الله‌زاده است یا شخص دیگری. اما یک نفر باید این مشکلات را حل می کرد.

 

* سه ماه منتظر بودم و سپس صحبت کردم

قبل از اینکه راجع به آن (مشکلات) صحبت کنم، من سه ماه منتظر شدم. همانطور که شما به یاد دارید، من بعد از بازی با فولاد صحبت کردم. بخاطر اینکه 3 هفته همه چیز متوقف شده بود. من این را در جمع گفتم که من، کادرفنی حتی راننده و خیلی ها بودند که مشکلاتی داشتند. من خواستم که لطفا این مشکلات را برطرف کنند. ولی تا الآن مشکلات حل نشده است. و در حال حاضر، این مشکل اصلی ماست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dn9v