پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/16 10:23
حساب وکالتی
کد خبر: 38145

هشدار | تمدید حساب وکالتی صحت ندارد

جزئیات جدید از عدم تمدید حساب وکالتی را در این صفحه بخوانید

به گزارش رصدورزشی : حساب وکالتی در بین مردم سوالات زیادی ایجاد کرده است حساب وکالتی چالش هایی نیز داشته است در ادامه جزئیاتی از عدم تمدید افتتاح حساب وکالتی را می خوانید .

یکی از بانک‌ها با ارسال یک پیامک از ایجاد فرصت برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه برای ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه خبر داده است که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

سامانه یکپارچه خودرو از امروز 16 فروردین ماه برای چهار گروه از متقاضیان طرح یکپارچه خودرو, به‌مدت 3 روز باز شده است.

بر همین اساس؛

ـ گروه اول کسانی هستند که در مهلت مقرر 20 تا 23 اسفند 1401، حساب وکالتی 100 میلیون تومانی را به نام سازمان حمایت افتتاح کردند اما تاکنون برای ثبت‌نام مراجعه نکرده‌اند و بانک‌ها هم برای آنها پیامک مراجعه ارسال نکرده‌اند که تعداد این گروه حدود 10 هزار نفر هستند که می‌توانند ثبت‌نام کنند.

ـ گروه دوم کسانی هستند که در موعد مقرر, حساب وکالتی با همان مشخصات را افتتاح کرده‌اند اما بانکها اسامی آنها را به سامانه اعلام نکرده‌اند که تعداد این گروه هم بیش از 10 هزار نفر است که امکان مراجعه و ثبت‌نام برای آنها فراهم شده است.

ـ گروه سوم کسانی هستند که در مهلت مقرر حساب وکالتی افتتاح کرده‌اند وارد سامانه هم شده‌اند اما خودروی موردنظرشان را انتخاب نکرده‌اند که تعداد این گروه هم حدود 5 هزار نفر است که می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir, ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

ـ گروه چهارم افرادی هستند که خودروهای موردنظرشان را انتخاب کرده‌اند و ثبت‌نام آنها کامل است, اما می‌خواهند خودروی موردنظر خود را تغییر دهند که این افراد نیز می‌توانند با انتخاب گزینه لغو سفارش, خودروی خود را تغییر دهند و در سه روز اعلام‌شده, ثبت‌نام خود را ویرایش کنند.

البته متقاضیان باید دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات, گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکنند زیرا به‌طور کلی از طرح خارج می‌شوند و باید گزینه لغو سفارش را انتخاب کنند و خودروی خود را تغییر دهند.

البته بیان این نکته ضروری است که یکی از بانک‌ها با ارسال یک پیامک از ایجاد فرصت برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه خبر داده است که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و فقط 4 گروه عنوان‌شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xoylp