چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/17 10:18
سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت | سود سهام عدالت
کد خبر: 37518

تازه ترین خبر در مورد جاماندگان سهام عدالت

جزئیات دریافت سهام عدالت به جاماندگان مشخص شد .

به گزارش رصدورزشی : سهام عدالت جاماندگان سوالاتی برای این افراد ایجاد کرده است . سهام عدالت جاماندگان به چالش هایی نیز تبدیل شده است در ادامه جزئیاتی از ماجرای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان را می خوانید . در ادامه جزئیاتی از اعطای سهام عدالت جاماندگان را می خوانید .

سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: امروز در جلسه شورای اصل 44 موضوع سهام عدالت جاماندگان مطرح شد و امیدواریم که به زودی اجرایی شود.

 سخنگوی دولت امروز درباره وضعیت سهام عدالت جاماندگان اظهار نظر کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: امروز عصر جلسه شورای اصل ۴۴ مطرح می‌شود تا تخصیص سهام عدالت به جاماندگان از سهام عدالت در این جلسه بررسی شود که امیدواریم تا ۲۹ اسفند اجرایی شود.

سخنگوی اقتصادی دولت در مورد اختصاص سهام عدالت به جاماندگان و پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت، گفت: در مورد اختصاص سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مصوبه‌ای را داشتیم، اما مجلس اصرار داشت که به جای هیأت وزیران باید در شورای اصل ۴۴ مصوب شود. امروز عصر جلسه هیأت عالی برگزار می‌شود که تخصیص سهام عدالت به این قشر در این جلسه بررسی می‌شود که امیدواریم تا ۲۹ اسفند اجرایی شود.

خاندوزی به پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: از ۳۶ شرکتی که در حوزه سهام عدالت مداخله دارند در یک مرحله پرداخت سود را در پاییز انجام دادیم. اکثر شرکت‌ها در مرحله دوم همکاری لازم را انجام دادند غیر از چند شرکت معدود مثل فولاد مبارکه و هلدینگ خلیج فارس.

خاندوزی تاکید کرد: امیدواریم جمع بندی‌ها زودتر به پایان برسد و سود واریز شود

 

وضعیت سهام عدالت جاماندگان به کجا رسید؟

نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکت‌های دولتی نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، بند الحاقی ۶ تبصره ۲ این لایحه را به شرح زیر تصویب کردند:

«…نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام نموده و گزارش اجرای این بند هر سه ماه یک بار توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارسال نماید.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbkez