پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/15 03:12
نهال رایگان | توزیع نهال رایگان | تاریخ توزیع نهال رایگان
کد خبر: 37448

توزیع نهال رایگان در تهران از امروز آغاز شد | چگونه نهال رایگان دریافت کنیم؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از توزیع نهال رایگان به شهروندان تهرانی از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند با تماس از طریق شماره ۱۳۷ اقدام به دریافت نهال کنند.

حسین نظری؛ معاون خدمات شهری در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح استقبال از بهار و با بیان اینکه این طرح امسال در سه بخش عمده انجام می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اهدای درخت به شهروندان است که از فردا 15 اسفندماه تا 25 اسفند درخت به شهروندان به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و شهروندان می‌تواند از طریق سامانه 137 تقاضای درخت کنند.

وی در پاسخ به پرسش درباره آراستگی، نورافشانی و گل‌افشانی شهر گفت: در آستانه نوروز زیباسازی شهر در دستور کار است و خلاقیت و نوآوری نیز در این راستا اعمال می‌شود و از فردا صبح قرارگاه نظافت و رفت و روب شهر آغاز به کار می‌کند.

نظری ادامه داد: البته امکانات شهر محدود است و گستردگی تهران نیز بالا است و باید متناسب با داشته‌های خود اقدام به زیباسازی شهر کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان افزود: ساماندهی مشاغل به معنی تکمیل نظم و انضباط شهری است و در مکان‌های مختلف شهر غرف موقت ایجاد شده‌اند تا دست‌فروشان با یک نظم و انضباط خاصی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: 13 نقطه از شهر تهران برای ساماندهی دست‌فروشان انتخاب شده است و به‌صورت پراکنده نیز مکان‌هایی در مناطق برای دست‌فروشی انتخاب شده است و افراد برای انتخاب این نقاط می‌توانند از طریق سامانه اقدام کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45r6qo