پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/08 06:00
ساعت پخش | ساعت پخش سریال پوست شیر | ساعت پخش فصل جدید پوست شیر
کد خبر: 37255

ساعت پخش فصل جدید سریال پوست شیر منتشر شد | سورپرایز سریال پوست شیر

در حالی که پخش فصل سوم «پوست شیر» از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود، طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری این سریال نیز در ماه اسفند به پایان می‌رسد.

فیلم نت، ساعت پخش فصل سوم و پایانی سریال پوست شیر صبح روز چهارشنبه ۱۰ اسفند در فیلم‌نت آغاز می‌شود و تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

پخش فصل سوم همزمان با ماه آخر فیلمبرداری خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فیلمبرداری در اسفند ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

جمشید محمودی کارگردانی پوست شیر را به عهده دارد و فیلمنامه این سریال را هم به همراه رضا بهاروند نوشته است. این سریال در سه فصل هشت قسمتی ساخته شده است.

محمودی فیلم‌های سینمایی چند مترمکعب عشق، مردن در آب مطهر، رفتن و شکستن همزمان بیست استخوان و... را در کارنامه دارد و پوست شیر اولین حضور وی در شبکه نمایش خانگی است.

ساعت پخش

تهیه این سریال به عهده نوید محمودی است. هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران سریال هستند.

پوست شیر داستان نعیم را روایت می‌کند که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده است اما پس از رهایی و دیدار با فرزندش، دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

دو فصل اول و دوم پوست شیر در پاییز و زمستان ۱۴۰۱ پخش شد و از پربیننده‌ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d988w