چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/05 03:34
قیمت پراید
کد خبر: 37166

قیمت پراید کانال شکنی کرد | قیمت خودرو امروز 5 اسفند 1401

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. فعالان بازار خودرو و کارشناسان معتقدند قیمت‌ها هم‌گام با نرخ دلار افزایش پیدا می‌کنند.

قیمت پراید این روزها جنجالی شده، شرکت سایپا هم قیمت پراید را هرروز بالاتر می برد، به دلیل پرطرفدار بودن قیمت پراید را بالا می برند، قیمت پراید نسبت به ماشین های دیگر ارزان تر است.قیمت پراید را در متن زیر بخوانید.

قیمت خودرو روز جمعه، 5 اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه 300 میلیونی‌ها پیوست و امروز به ۳۲۵ میلیون تومان رسید.

پژو 207i که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز به ۶۵۶ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز در نرخ ۷۷۷ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ ۵۱۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbrdm