جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/02 14:19
پیام احمدی نیا
کد خبر: 37106

بازیگر نقش غلام در سریال حکم رشد کیست ؟ | تصاویر پیام احمدی نیا

بیوگرافی و ناگفته های زندگی پیام احمدی نیا را در این صفحه بخوانید .

به گزارش رصدورزشی : پیام احمدی نیا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است پیام احمدی نیا از بازیگران باسابقه تئاتر و تلوزیون می باشد در ادامه جزئیاتی از چکیده بیوگرافی پیام احمدی نیا را می خوانید .

پیام احمدی نیا

پیام احمدی نیا فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در چند نمایش بطور حرفه ای وارد بازیگری شد و هم اکنون یکی تز بازیگران با سابقه و پرکار در تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است.

سریال حکم رشد توسط محمدرضا حسن لفافیان و توسط مهدی فرجی تهیه‌کنندگی شده است.

پیام احمدی نیا در سریال حکم رشد نقش غلام را بازی کرده که خلافکار است و نقش منفی را در سریال ایفا می کند. او دسته ای از ارذل و اوباش را دور خود جمع کرده و نقش مقابلش را نیز برادرش سرهنگ ذبیح بازی می کند. تقابل دو برابر یکی پلیس و دیگری خلافکار و قاچاقچی عتیقه، صحنه های جذابی که حتما باید در قسمت های دیگر سریال تماشا کرد

او متولد ۲۲ مرداد ۱۳۵۹ در تهران، یکی از بازیگران معروف تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

پیام احمدی نیا از بازیگران با سابقه و قدیمی تئاتر و تلویزیون است و اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در فیلم سینمایی پایان خدمت و سپس لونه زنبور و سپس در سریال لژیونر ایفا کرده و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد.

پیام احمدی نیا

 

سوابق بازیگری

احمدی نیا فعالیت هنری خود را تئاتر آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت دارد.

وی در آثاری همچون سریال تلویزیونی آسپرین، فیلم سینمایی لونه زنبور و سریال تلویزیونی لژیونر، فیلم صحنه زنی و حمال طلا و ….فعالیت داشته است.

احمدی نیا اخیرا در سریال زیر خاکی ۳ در نقش افسر عراقی بازی کرده و از دیگر جدیدترین آثار او نیز می توان به سریال سرجوخه و فیلم صحنه رزنی اشاره کرد

پیام احمدی نیا

بازیگر نقش غلام در سریال حکم رشد

پیام احمدی‌نیا نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پیام احمدی‌نیا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سعید راد، فرهاد بشارتی، علیرضا اوسیوند و سعید داخ را تجربه کرد

غلام کاراکتر اصلی سریال حکم رشد میباشد. آقای پیام احمدی نیا در نقشی که بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.

پیام احمدی نیا

مجموعه تلویزیونی حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و بر‌اساس فیلمنامه ای نوشته سعید نعمت‌ الله و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در تهران آغاز شده و تاکنون ۳۵ درصد از سریال تصویربرداری شده است.

سریالی که با حواشیِ ابتدایی‌اش باعث شد سعید نعمت‌الله را به عنوان کارگردان جلوی دوربین نداشته باشد.

همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز توأمان پیش می‌ رود و بر اساس برنامه‌ریزی‌‌ های صورت گرفته، تصویربرداری این سریال تا بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be69e