جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/30 09:37
شهرام عبدلی | ازدواج شهرام عبدلی | شهرام عبدلی به کما رفت
کد خبر: 37051

علت به کما رفتن شهرام عبدلی مشخص شد |‌ شهرام عبدلی در چه وضعیتی می باشد ؟

جزئیاتی از آخرین وضعیت شهرام عبدلی منتشر شد .

به گزارش رصدورزشی :‌ شهرام عبدلی بسیاری از طرفداران و هوادارانش را نگران کرده است شهرام عبدلی بازیگر باتجربه سینما و تئاتر می باشد در ادامه جزپیاتی از وضعیت شهرام عبدلی را می خوانید . شهرام عبدلی در بیمارستانی در مشهد بستری می باشد او در کمای عمیق به سر می برد . امیر غفارمنش نیز با انتشار یک ویدیو از مردم خواست برای دوستش دعا کنند . 

کارگردان سریالی که شهرام عبدلی به دلیل حضور در آن در مشهد به سر می‌برد، درباره بستری شدن این بازیگر بیان کرد که او به خاطر مصرف قرص دچار ترشحات مغزی شده است.

حسن حج‌گذار کارگردان سریال شبکه خانگی «آسوده باش» که این روزها در مشهد در حال پیش تولید است، درباره وضعیت شهرام عبدلی بازیگر این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: شهرام عبدلی به دلیل عمل قلبی که پیش از این داشته، قرصی مصرف می‌کرد که باعث ترشحات مغز او شد.

وی درباره اینکه آیا در حال تصویربرداری سریال این بازیگر دچار خونریزی مغزی شده است یا خیر هم عنوان کرد: ما در حال ساخت تیتراژ سریال هستیم که آقای عبدلی در این مرحله حضور ندارد. شهرام عبدلی و چند بازیگر دیگر که در این سریال حضور دارد در هتل استراحت می‌کردند. او عارضه قلبی داشت و همانطور که گفته شد قرص‌هایی را استفاده می‌کرد که باعث ترشحات مغز شده بود. سریع او را به بیمارستان منتقل کردند و عمل اولیه روی او انجام شد.

این کارگردان درباره وضعیت هوشیاری این بازیگر که گفته شده در کما به سر می‌برد هم توضیح داد: سطح هوشیاری او شب گذشته پایین بود اما امروز بهتر شده است با این حال پزشکان منتظرند تا سطح هوشیاری بالاتر برسد و بتوانند عمل جراحی اصلی را روی او انجام دهند.

وی اضافه کرد: خدا را شکر پزشکان حدود یک ساعت پیش ابراز امیدواری کردند که سطح هوشیاری هر لحظه بالاتر می‌رود.

حج‌گذار در پایان بیان کرد: شهرام عبدلی در آی سی یو بیمارستان بستری است و امیدواریم خبرهای بهتری را هم از وضعیت بهبودی وی شاهد باشیم. منبع : مهر 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qdak