سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/30 14:16
بهاره رهنما | ازدواج بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما
کد خبر: 37060

بهاره رهنما عزادار شد | بهاره رهنما داغدار عزیزش شد

بهاره رهنما بازیگر متولد سال 1352 و دارای مدرک کارشناسی ادبیات و علوم قضایی است .

بهاره رهنما بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون استوری پیجش را با یک عکس جدید بروز کرد عکس جدید بهاره رهنما خبر از درگذشت دوستش می داد که مخاطبان او را تحت تاثیر قرار داد در ادامه استوری بهاره رهنما را مشاهده می کنید . بهاره رهنما به خانواده دوستش تسلیت گفت و برای آن ها صبر آرزو کرد دوست دکتر بهاره رهنما در سنین جوانی درگذشت که این اتفاق بازیگر مطرح را تحت تاثیر قرار داد . بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی و امیرخسرو عباسی است که در اینستاگرام فعالیت دارد و روزمرگی هایی از زندگی شخصی اش را برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد. 

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از مشهورترین بازیگران و هنرمندان سینمای ایران است که در سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. او پس از اتمام دوره تحصیلی خود، به تئاتر علاقه‌مند شد و پس از مدتی با تلاش و تمرین، در سال ۱۳۶۲ در فیلم "حضور" به عنوان بازیگر حرفه‌ای درخشید.

در دوران فعالیت هنری خود، بهاره رهنما در بیش از ۸۰ فیلم به عنوان بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده حضور داشته است. فیلم‌های معروف بهاره رهنما شامل "همایون", "در انتظار تاریخ", "مردان شاخدار", "پرتگاه", "هفت سمت خورشید", "هنر نمایی" و "فصل نارنج" می‌شوند.

بهاره رهنما در طول دوران فعالیت خود، جوایز مختلفی را از جمله جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم "زیر پوست" در جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم "زندگی در یک روز" در جشنواره فیلم سیمرغ و جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی دریافت کرده است.

همچنین، بهاره رهنما به عنوان یک فعال فرهنگی در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی فعالیت داشته است. او در سال ۱۳۸۵ به عنوان سفیر صلح سازمان ملل متحد منصوب شد و در این راستا به مبارزه با فقر، توسعه پایدار و ارتقای سطح زندگی جامعه کرد 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwk8r