جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/28 06:01
ساعت پخش | ساعت پخش مسابقات ورزشی | ساعت پخش کشتی | ساعت پخش تلوزیون
کد خبر: 36991

ساعت پخش زنده مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پخش زنده کشتی جام باشگاه‌های جهان ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز نخستین روز این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

ساعت پخش مهم ترین رویداد های ورزشی امروز ایران و جهان را با هم در این خبر می خوانیم. اگر علاقه مند به ورزش کشتی هستید و می خواهید مسابقات ورزشی ایران و دنیا را تماشا کنید با ما در این خبر از ساعت پخش زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود. در این مسابقات ۶ تیم از ایران، روسیه، گرجستان، قزاقستان، ارمنستان و هند حضور دارند که در دو گروه ۳ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند. تیم‌های اول هر گروه به دیدار فینال و تیم‌های دوم نیز راهی دیدار رده‌بندی می‌شوند. برای تماشای پخش زنده کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقات یعنی ۱۱:۰۰ به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده کشتی جام باشگاه‌های جهان ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان روزهای جمعه و شنبه پیش رو (۲۸ و ۲۹ بهمن) در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام خواهد رسید و بانک شهر با پنج تیم خارجی به سبک جام جهانی رقابت خواهد کرد.

بانک شهری‌ها که از جمع ۱۰ ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد، هفت نفر را به خدمت گرفته‌اند، دو کشتی‌گیر خارجی نیز در ترکیب خود دارند.

به این ترتیب عبدالمجید گودیف و همچنین رسول گادژی ماگمادوف، روس‌هایی هستند که با تیم ایرانی در مسابقات حضور دارند. تیم روسیه هم در این رقابت‌ها نماینده خواهد داشت که با حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم‌ ملی‎‌شان به ایران خواهند آمد.

براساس این گزارش، علاوه بر علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم که ملی‌پوشان تیم بانک شهر هستند، احمد جوان، رضا مومنی، محمد رمضانپور، عبدالمجید کوریف، رسول گادژی ماگمادوف، علی‌اکبر فضلی، حسین ابوذری، علی سوادکوهی، امیرحسین کاووسی، سجاد غلامی، محمدجواد ابراهیمی و امیررضا معصومی نیز در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

رضا یزدانی سرمربیگری تیم بانک شهر را برعهده دارد و محمود اسماعیل‌پور، هادی حبیبی، سعید نیستانی، هاشم حبیبی و مکست بایراموف و مسعود نصیری نیز مربیان این تیم هستند.

محمد مشمع‌چیان سرپرست بانک شهر است و فرزین جباری (بدنساز)، سجاد ترابی و رحمان اسداللهی (ماسورها) دیگر اعضای این تیم به شمار می‌آیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqwdj