پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 13:29
فروش فوق العاده سایپا | فروش فوری سایپا | فروش ویژه سایپا
کد خبر: 36970

زمان جدیدترین فروش فوق العاده سایپا مشخص شد | فروش فوق العاده با قیمت های باورنکردنی

جزئیات جدید از فروش فوق العاده سایپا که قرار است سه شنبه این هفته آغاز شود را می خوانید

 فروش فوق العاده سایپا از سه شنبه آغاز خواهد شد در این فروش فوق العاده سایپا باید طبق شرایط متقاضیان برای ثبت نام در سایت اقدام کنند در ادامه جزئیات کامل از فروش فوق العاده سایپا را می خوانید. اما قیمت محصولات در فروش فوق العاده سایپا چقدر است ؟ در ادامه به بررسی جامع از فروش فوق العاده سایپا در جدیدترین دوره پرداخته ایم .

جدیدترین شرایط ثبت نام سایپا و پیش فروش ویژه به مناسبت عید سعید مبعث بدون محدودیت و قرعه‌کشی از روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال می‌گردد.

فروش فوق العاده سایپا

متقاضیان از روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

در این طرح ساینا اس دوگانه سوز با پیش‌پرداخت، ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک R مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjrxm