پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 04:22
علی دایی | علی دایی در مراسم فیفا | ممنوع الخروجی علی دایی
کد خبر: 36955

علی دایی می تواند به مراسم فیفا برود؟ | ممنوع الخروجی علی دایی برداشته می شود؟

فدراسیون جهانی فوتبال چند روز قبل در ایمیلی رسمی از علی دایی خواست ضمن انتخاب بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین دروازه‌بان‌ و زیباترین گل سال جهان از نگاه خود، در مراسم اهدای جوایز برترین‌های سال فیفا که دوشنبه هشتم اسفند برگزار می‌شود حاضر شود. حالا پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد علی دایی ممنوع‌الخروج است و به همین خاطر اگر مشکلش حل نشود، نمی‌تواند در این مراسم حضور یابد.

علی دایی فوتبالیست مطرح ایرانی و یکی از مردان خوشنام کشورمان است که توانسته با درخشش در عرصه فوتبال به شهرت برسد. علی دایی ازدواج کرده است و دو فرزند دختر حاصل زندگی ایشان می باشد. علی دایی به صورت رسمی از طرف فدراسیون جهانی فوتبال برای حضور در مراسم فیفا دعوت شده است اما ایشان می تواند در این مراسم شرکت کند؟ در ادامه خواهید خواند.

علی دایی

این روزها درباره حضور چهره شاخص فوتبال ایران در مراسم برترین‌های سال فیفا گمانه‌زنی‌های مختلفی زده می‌شود.

فدراسیون جهانی فوتبال چند روز قبل در ایمیلی رسمی از علی دایی خواست ضمن انتخاب بهترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین دروازه‌بان‌ و زیباترین گل سال جهان از نگاه خود، در مراسم اهدای جوایز برترین‌های سال فیفا که دوشنبه هشتم اسفند برگزار می‌شود حاضر شود اما با این حال مشخص نبود که دایی اجازه خروج از کشور را دارد یا خیر.

حالا پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد علی دایی ممنوع‌الخروج است و به همین خاطر اگر مشکلش حل نشود، نمی‌تواند در این مراسم حضور یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d98jq