دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 13:57
نانسی عجرم
کد خبر: 36933

راز بزرگ زندگی نانسی عجرم فاش شد | زندگی زناشویی نانسی عجرم نابود شد

جزئیات قتل همسر نانسی عجرم بالاخره فاش شد

به گزارش رصدورزشی : نانسی عجرم شوهرش را چند سال قبل از دست داد . قاتل شوهر نانسی عجرم یکی از ابعاد پنهان این پرونده بود نانسی عجرم که از افراد بسیار مشهور می باشد اما همسرش پیش از این متهم به قتل شده بود در ادامه جزئیاتی از پیدا شدن قاتل همسر نانسی عجرم را می خوانید .

خانواده الموسی گفتند فرزندشان به عنوان باغبان در خانه نانسی در شمال بیروت کار می‌کرد؛ اما دوربین‌ها نشان دادند که مردی ماسک به صورت به طور غیرقانونی وارد خانه نانسی شده است.

دادگاه لبنان بعد از سه سال حکم نهایی را برای فادی هاشم همسر نانسی عجرم خواننده‌ی لبنانی صادر کرد.

 دادگاه لبنان تصمیم گرفت که فادی هاشم (دندانپزشک) همسر نانسی عجرم خواننده‌ی لبنانی را از محاکمه معاف کند.

همسر نانسی عجرم پیشتر متهم به قتل از پیش طراحی شده علیه محمد الموسی جوان سوری شده بود. شورای کیفرخواست جبل لبنان با استناد به دفاع مشروع و موارد ذکر شده در پرونده تصمیم خود را اینگونه اعلام کرد: با توجه به اینکه قربانی به خانه‌ی نانسی عجرم حمله کرده بود، متهم برای جلوگیری از آسیب رساندن به خانواده‌اش تصمیمی اجتناب ناپذیر گرفت.

نانسی عجرم

این رأی پس از ۳ سال تحقیق صادر شد و شورای کیفرخواست جبل لبنان تأکید کرد: براساس قانون مجازات، قانون دفاع مشروع نیز ضرورت دفاع را تبیین می‌کند که فرد به منظور دفاع از وسایل دفاعی نیز بهره مند می‌گردد.

گفته می‌شود که یک جوان سوری به اتهام تلاش برای سرقت از خانه نانسی عجرم وارد ویلای آن‌ها شده است که فادی هاشم برای دفاع از خود و خانواده‌اش اقدام به قتل می‌کند که قاضی این قتل را اقدامی مشروع برای دفاع می‌داند.

خانواده الموسی گفتند: فرزندشان به عنوان باغبان در خانه نانسی در شمال بیروت کار می‌کرد؛ اما دوربین‌ها نشان دادند که مردی ماسک به صورت به طور غیرقانونی وارد خانه نانسی شده است.

گزارش پزشک قانونی لبنان قبلا فاش کرده بود مردی که برای سرقت وارد ویلای خواننده‌ی لبنانی شده بود با ۱۷ گلوله کشته شده است. یک شلیک در ساعد راست، دو شلیک در شانه‌ی چپ، یک شلیک در زیر بغل چپ، سه ضربه در سینه، دو ضربه به شکم، هفت ضربه به پشت و یک ضربه به ران چپ.

روزنامه‌های لبنانی توضیح دادند که سارق با ۱۷ گلوله تیکه تیکه شده است. اما بعدا مشخص شد که سارق تپانچه‌ی تقلبی داشت و هاشم متوجه این موضوع نشده بود.

برخی از رسانه‌های سوری ادعا کردند که سارق متوفی سوری یک باغبان بود که در ویلای آن‌ها کار می‌کرد و برای دریافت مطالبات مالی خود آمده بود؛ موضوعی که توسط برادر هاشم رد شد.

برخی منابع می‌گویند یکی از کارکنان خانه‌ی نانسی عجرم در این پرونده دخیل بوده است و او به سارق کمک کرده تا وارد ویلای امن شود.

نانسی عجرم خواننده‌ی مشهور لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است که از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شده است. او یکی از موفق‌ترین خوانندگان جهان عرب است. وی در سال ۲۰۰۸ توانست جایزه‌ی موسیقی ملل را به خود اختصاص دهد و عنوان جوان‌ترین خواننده‌ی عرب را کسب کند. نانسی اولین و تنها اسپانسر و سخنگوی زن کوکاکولا در خاورمیانه است.

وی توسط بسیاری از صاحبنظران به عنوان نماد موسیقی عریی شناخته شده است. همچنین از سوی هفته نامه نیوزویک و برنامه اپراوینفری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و با نفوذترین شخصیت‌های خاورمیانه انتخاب شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkbkn