پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 11:33
مسی
کد خبر: 36928

باهوش ترین بازیکن فوتبال لو رفت | مسی افتخارآفرینی کرد

جزئیاتی از لقب باهوش ترین بازیکن فوتبال را می خوانید .

به گزارش رصدورزشی : مسی بازیکن بزرگ تیم ملی فوتبال آرژانتین و پاریسن ژرمن می باشد . مسی در تیم های مختلف مثل بارسلونا نیز حضور داشته است در ادامه جزئیاتی از لقب باهوش ترین بازیکن فوتبال که به مسی رسیده است را می خوانید .

لیونل مسی به عنوان «باهوش‌ترین بازیکن فوتبال» مورد ستایش قرار گرفت.

 لیونل مسی مشکلات زیادی را برای مدافعان ایجاد می‌کند و حال نوبت دایوت اوپامکانوست که اعتراف کند ستاره آرژانتینی «باهوش‌ترین» بازیکن فوتبال است. این در حالی است که مسی، برنده هفت توپ طلا، پس از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ خاری در چشم اوپامکانو و تیم ملی فرانسه به شمار می‌رود.

مسی خیلی زود دوباره با اوپامکانو روبه‌رو شد زیرا پاری‌سن‌ژرمن (PSG) با بایرن‌مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار داشت.

لیونل+مسی

اوپامکانو در مورد چالش‌های زیادی که از سوی مسی برای حریفان ایجاد می‌شود گفت: «اگر او را زیر نظر نداشته باشید، ضرر خواهید کرد.» او مسی را «باهوش‌ترین بازیکن فوتبال» خواند: «فوتبالیست برتر همیشه حرکات شما را زیر نظر دارد. او همچنین در نظر می‌گیرد که چگونه حریفان در بازی واکنش نشان می‌دهند.»

اوپامکانو گفت: «مسی سعی می‌کند که از نگاه حریفان در زمین بازی محو شود اما حریفانش همیشه چشم به او دوخته‌اند. همچنین مسی کوتاه‌قد است، بنابراین می‌توانید او را فراموش کنید و زمانی متوجه مسی می‌شوید که او کارش را کرده است.

مسی در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دو گل زد و سپس در ادامه پنالتی خود را در ضربات پنالتی به گل تبدیل کرد. او در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تاکنون ۱۴ پاس گل داده و ۱۵ گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده اما هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است.

نشریه ایندیپندنت گزارش کرد که مسی و نیمار در آستانه جدایی از پاری‌سن‌ژرمن هستند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پس از شکست‌های متوالی و ناامیدکننده مقابل مارسی و موناکو، تنش‌هایی در درون تیم پدید آمده است. بعد از شکست آنها مقابل موناکو در روز شنبه، نیمار در رختکن با هم‌تیمی‌هایش درگیر شد و گفته شده مسی هم از رفتار هم‌تیمی‌هایش ناامید شده است.

تنش بین مهاجم و کیلیان ام‌باپه که کاپیتان دوم تیم شده است نیز وجود دارد. این دو نخستین بار در اوت ۲۰۲۲ به‌ طور متوالی بر سر زدن پنالتی با هم درگیر شدند و به نظر می‌رسد که تنش‌ها پس از آن کاهش نیافته است.

ام‌باپه که قبل از شروع فصل قراردادش را تمدید کرد، ماه گذشته کاپیتان دوم پاری‌سن‌ژرمن شناخته شد. ظاهراً این انتخاب بدون اطلاع کیمپمبه اتفاق افتاده و این حرکت دیگری محسوب می‌شود که باعث ایجاد تنش در بین اعضای تیم شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39keke