جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/25 03:25
رنگ سال | رنگ 2023 | رنگ سال 1402 | ست لباس رنگ سال
کد خبر: 36866

رنگ سال 1402 _ 2023 با چه رنگ هایی ست می شود؟ | بهترین ست ها با رنگ سال

رنگ سال ۲۰۲۳، قرمز پرشین یا قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز با کد PANTONE ۱۸-۱۷۵۰ است. با انتخاب رنگ سال ۲۰۲۳، بسیاری از افراد تمایل دارند تا در مدل‌های لباس خود در سال نو شمسی ۱۴۰۲ هم از این رنگ استفاده کنند. برای استفاده از این رنگ بهتر است آن را با سایر رنگ‌هایی که در این بخش آورده ایم.

رنگ سال ۲۰۲۳، قرمز پرشین یا قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز با کد PANTONE ۱۸-۱۷۵۰ است. با انتخاب رنگ سال ۲۰۲۳، بسیاری از افراد تمایل دارند تا در مدل‌های لباس خود در سال نو شمسی ۱۴۰۲ هم از این رنگ استفاده کنند.

برای استفاده از این رنگ بهتر است آن را با سایر رنگ‌هایی که در این بخش آورده ایم، ترکیب نمایید تا استایلی شیک و به روز داشته باشید.

رنگ سال

نحوه ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳

به عنوان لباس عید یا در بهار و تابستان امسال برای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۳ با لباس هایتان از رنگ‌های زیر کمک بگیرید. این رنگ‌ها عبارتند از:

مشکی

لباس رنگ سال ۲۰۲۳ را با رنگ مشکی ست کنید، به خصوص اگر می‌خواهید به مهمانی‌های رسمی بروید. با ترکیب این دو رنگ می‌توانید استایلی شیک داشته باشید. رنگ مشکی و قرمز هر دو نماد قدرت و البته رمز و راز هستند که در کنار هم متفاوت، قدرتمند و جسور به نظر می‌رسند.

خاکستری

اگر لباسی به رنگ سال ۲۰۲۳ خریده اید، آن را با رنگی مانند خاکستری ست نمایید. رنگ سال ۲۰۲۳ یک رنگ پر شور و حرارت است که اگر آن را در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری ست کنید، بدون اینکه استایل شخصی شما را بر هم بزند، ظاهری جدید به شما می‌بخشد.

طوسی

طوسی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که در کنار رنگ سال ۱۴۰۲ جذاب می‌شود. خاکستری روشن نیز رنگ مناسبی است برای اینکه بتوانید رنگ سال ۲۰۲۳ را با یک رنگ روشن ست کنید. ترکیب این رنگ‌ها با رنگ سال می‌تواند استایل شما را در کنار ساده بودن بسیار زیبا و جذاب نشان دهد.

رنگ سال

سورمه‌ای

رنگ سورمه‌ای و به طور کلی طیف رنگ آبی تیره به شما کمک می‌کند با رنگ سال ۲۰۲۳ استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید پس اگر طرفدار لباس‌های جین هستید، می‌توانید به راحتی این نوع لباس‌ها را با رنگ سال ۲۰۲۳ ترکیب نمایید تا استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

سبز

سبز تیره یکی از بهترین رنگ‌ها و برگرفته از طبیعت است که در کنار Viva Magenta جلوه‌ای شاد و جذاب به استایل شما می‌دهد. شما می‌توانید رنگ سبز کلاسیک را نیز با سرخابی قرمز ترکیب کنید، ترکیب این دو رنگ می‌تواند کاملا ایده آل برای مهمانی‌ها باشد.

سفید

رنگ‌های سفید مکمل تمامی رنگ‌ها در استایل‌های مختلف می‌باشند. این دو رنگ را می‌توانید با هر رنگی ست کنید و استایلی بی نظیر را رقم بزنید و تغییر خود را حس کنید.

رنگ سال

صورتی، بنفش و قرمز گلی

شما می‌توانید رنگ سال را با رنگ‌هایی هم طیف خود، چون صورتی، بنفش و قرمز گلی نیز ست کنید و استایل تک رنگ یا مونوکروم برای خود رقم بزنید و با نمایش گذاشتن استایل تک رنگ جسارت و خلاقیت خود رابه رخ بکشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbr7b