جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/25 07:16
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات البرز | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 36883

تعطیلی ادارات چهارشنبه 26 بهمن 1401 | تعطیلی ادارات تهران و البرز + جزئیات

امروز به علت تدوام سرما و مدیریت مصرف گاز در کشور ادارات و مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد. اما آیا سه شنبه 25 بهمن ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات  و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی ادارات استان تهران و دیگر استان ها منتشر نشده است به محض اطلاع رسانی این خبر برای شما بروزرسانی خواهد شد ....

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی تا فردا در استان اصفهان فعال است، گفت: اوج فعالیت این سامانه در جنوب و غرب استان است.

امینی افزود: در روز‌های گذشته برای جنوب و غرب استان هشدار نارنجی صادر شده و در این مناطق بارش سنگین برف، کولاک، احتمال ریزش بهمن، لغزندگی جاده، کاهش دید و مه آلودگی پیش بینی شده است.

وی به کشاورزان و شهروندان توصیه کرد مدیریت لازم را در مصرف حامل‌های انرژی داشته باشند و کنترل دمای گلخانه‌ها و مرغداری‌ها را در دستور کار قرار دهند و در تردد‌های جاده‌ای هم احتیاط کنند و از هرگونه فعالیت کوهنوردی و از صعود به ارتفاعات خوداری کنند.

امینی به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش برف در سمیرم با ۳۶ میلی متر، پادنا علیا با ۳۲ میلی متر و دهاقان با ۱۱ و نیم میلیمتر گزارش شده است.

سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از صدور هشدار زرد برای مناطق شرق استان خبر داد و گفت: ورزش باد شدید در این مناطق پیش بینی شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koj6a