پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/25 16:50
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس البرز | تعطیلی مدارس ایران
کد خبر: 36899

تعطیلی مدارس چهارشنبه 26 بهمن 1401 | تعطیلی مدارس تهران و البرز + جزئیات

تعطیلی مدارس چهارشنبه 26 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 26 بهمن ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

به گزارش رصدورزشی : برنامه تعطیلی مدارس چهارشنبه 26 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که چهارشنبه 26 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس چهارشنبه 26 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 26 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس چهارشنبه 26 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی تا فردا در استان اصفهان فعال است، گفت: اوج فعالیت این سامانه در جنوب و غرب استان است.

امینی افزود: در روز‌های گذشته برای جنوب و غرب استان هشدار نارنجی صادر شده و در این مناطق بارش سنگین برف، کولاک، احتمال ریزش بهمن، لغزندگی جاده، کاهش دید و مه آلودگی پیش بینی شده است.

وی به کشاورزان و شهروندان توصیه کرد مدیریت لازم را در مصرف حامل‌های انرژی داشته باشند و کنترل دمای گلخانه‌ها و مرغداری‌ها را در دستور کار قرار دهند و در تردد‌های جاده‌ای هم احتیاط کنند و از هرگونه فعالیت کوهنوردی و از صعود به ارتفاعات خوداری کنند.

امینی به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش برف در سمیرم با ۳۶ میلی متر، پادنا علیا با ۳۲ میلی متر و دهاقان با ۱۱ و نیم میلیمتر گزارش شده است.

سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از صدور هشدار زرد برای مناطق شرق استان خبر داد و گفت: ورزش باد شدید در این مناطق پیش بینی شده است.

 

احتمال غیرحضوری شدن برخی مدارس استان تهران

 آموزش و پرورش اعلام کرد: به دلیل بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، خانواده‌های صبح زود وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را بررسی کنند.

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خطاب به خانواده‌ها، اعلام کرد: با توجه به گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی و استانداری تهران در خصوص بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، قبل از حرکت به سمت مدارس، اطلاعات وضعیت فعالیت مدارس را از لحاظ حضوری یا غیرحضوری بودن بررسی کنید.

 

مدارس مناطق یک تا پنج پایتخت امروز غیرحضوری خواهد بود ..

 

تمامی مدارس سمیرم تعطیل شد/ قطع ارتباط ۶۳ شهر و روستا

فرماندار سمیرم از قطع ارتباط راه‌های ۶۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف خبرداد و گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنای علیا فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن تعطیل است.

مراد الیاس پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان سمیرم در پی بارش برف و باران، اظهار داشت: هم اینک جاده‌های مواصلاتی شهرضا به سمیرم مسدود و تردد در محورهای سمیرم به استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکل رو به رو است.

وی با اشاره به این‌که نیروهای راهداری، هلال احمر و دستگاه‌های امدادی در حال بازگشایی راه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌های ارتباطی ۶۰ روستا در بخش مرکزی و بخش وردشت سمیرم و همچنین سه شهر حنا، ونک و فتح آباد قطع است.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه شبکه‌های تلویزیونی در این شهرستان قطع شده، افزود: امکانات لازم برای اسکان در راه ماندگان در شهرستان فراهم شده است.

الیاس پور با اشاره به اینکه فردا همه ادارات شهرستان سمیرم باز است، اضافه کرد: فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه همه مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم بجز پادنای علیا تعطیل است.

به گفته وی ارتفاع برف در سمیرم به ۹۰ سانتیمتر رسیده و ارتباطات اینترنتی و تلفنی در برخی از شهرهای این شهرستان از جمله بخش وردشت و پادنای وسطی در حال حاضر قطع است 

 

مدارس اراک و ۶ شهرستان‌ دیگر استان مرکزی فردا غیرحضوری است

 آموزش و پرورش استان مرکزی:

 مدارس همه دوره‌های تحصیلی در شهرستان های اراک، خمین، شازند، آشتیان، محلات، خنداب، تفرش و مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح و عصر در شهر و روستا به صورت غیر حضوری فعالیت دارند.

 همچنین مدارس ابتدایی در شهرستان‌ دلیجان در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qd8m