جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 06:00
سریال money heist
کد خبر: 36704

اولین تربلر سریال money heist جدید منتشر شد

انتشار اولین تریلر سریال Money Heist جدید

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر ماه پخش سریال Berlin، اسپین‌آف جدید سریال Money Heist را تایید و اعلام کرده است. آذر گذشته بود که شبکه نتفلیکس ساخت اسپین‌آف سریال Money Heist با نام Berlin را تایید و اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولن تریلر سریال جدید خانه کاغذی منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر سریال Berlin شاهد بازگشت برلین یا آندرس دی فونولوزا با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو هستیم که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت جدید است. در پایان تریلر مشخص شد که سریال برلین در ماه دسامبر ۲۰۲۳‌ (آذر یا دی ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

پدرو آلونسو در نقش برلین، تریستان اوجوا، میشل خنر، بگونیا وارگاس، خولیو پنیا فرناندز و جول سانچز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Berlin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال برلین یک سریال سرقت درام است که در ۸ قسمت تولید خواهد شد و اشتر مارتینز لوباتو و الکس پینا، سازندگان سریال Money Heist برای ساخت این سریال بازگشته‌اند. لوباتو و پینا به‌همراه دیوید اولیویا و دیوید بروکال وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت‌های مختلف سریال Berlin را بر عهده دارند.

جفری کوپر نیز وظیفه کارگردانی سریال برلین را بر عهده گرفته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Berlin هم‌اکنون در شهر پاریس در کشور فرانسه در جریان است. علاوه‌بر سریال Berlin، سریال Money Heist: Korea - Joint Economic Area دیگر اسپین‌آف تولید شده براساس سریال خانه کاغذی است که اتفاقات آن در شبه جزیره کره جریان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39k5ao