سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/02 13:32
شهاب حسینی | همسر شهاب حسینی | ازدواج مجدد شهاب حسینی
کد خبر: 37102

سنگ تمام همسر دوم شهاب حسینی برای ایشان | شهاب حسینی سورپرایز شد

ساناز ارجمند با انتشار این ویدیو در فضای مجازی همسرش را سورپرایز کرد

شهاب حسینی بازیگر مطرح و خوشنام ایرانی است که توانسته با درخشش در فیلم و سریال های متعدد به شهرت برسد. شهاب حسینی در کارنامه هنری خود مدتی نیز به اجرا در برنامه همرفیق پرداخته است. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. بعد از ماجرای طلاقشان هیاهوی ازدواجش با ساناز ارجمند منتشر شد . شهاب حسینی این روزها با سریال پوست شیر حسابی مخاطبان را با بازی خوب خود خیره کرده است در ادامه پست و استوری جدید شهاب حسینی را می بینید . 

شهاب حسینی

تقریبا یک سال از سرو صداهای ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند می گذرد و هر بار این ادعا توسط جمعی از کاربران و رسانه ها تایید یا تکذیب می شود.

اینبار برخلاف گذشته، ساناز ارجمند در پست تازه ای به مناسبت تولد شهاب حسینی ، ویدئویی منتشر کرده و نوشته است:

برای زادروزت.

گرد و خاک همسر جدید شهاب حسینی برای تولد شوهر هنرمندش !!

شهاب حسینی

واکنش تند شهاب حسینی به توهین بهروز افخمی به زنان 

شهاب حسینی به صحبت‌های بهروز افخمی واکنش نشان داد و از زنان دلجویی کرد.

شهاب حسینی نسبت به سخنان بهروز افخمی و مهمانان برنامه‌اش واکنشی تند نشان داد و خطاب به زنان سینما نوشت: همکاران عزیزم مبادا از باد گلوی عده‌ای مغز پوسیده ناراحت و غمگین شوید.

در ادامه واکنش‌های متعدد هنرمندان، شهاب حسینی هم با انتشار یادداشتی خطاب به بانوان، مادران و خواهران همکار خود گفت: « به عنوان یک کارآموز بازیگری همواره هنرمندان بانوی همکارم را در خلق و ارائه شخصیت آن هم تنها به وسیله قرص ماه صورتشان و نه هیچ یک از ابزارهای مرسوم سینمایی جهان برای بازیگر زن ستوده‌ام و حیرت‌زده‌ی توان حسی و عاطفی آنان در خلق و ارائه شخصیت‌های ماندگار بوده‌ام.» او در بخش دیگری از این نوشتار که آن را با ادبیاتی خاص نوشته و خود را برادر، پسر، پدر، عمو، دایی و هم‌خون همکاران بانوی خود قلمداد کرده بود، ابراز امیدواری کرد که این نوع اظهارات بر دامان بلند آن‌ها (بانوان هنرمند) خط و خشی از غم نیفکند.

مروری بر جوایز شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندان محبوب و پرطرفدار دنیای هنر است که بازیگری را از سال 79 در تلویزیون و سینما آغاز کرد و در نقش های ماندگار مقابل دوربین رفت.

این بازیگر کشورمان بارها و بارها در جشنواره های مختلف نامزد دریافت جایزه شد و جوایز ارزشمندی را دریافت کرد که نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه یکی از جدیدترین های آن است.

دریافت نشان شوالیه فرهنگ و هنر فرانسه بهانه ای شد تا مروری بر جوایز بین المللی شهاب حسینی داشته باشیم.

مهم ترین جوایز بین المللی شهاب حسینی

هشتم اسفند ماه بود که شهاب حسینی نشان شوالیه را از سفیر فرانسه در سفارت فرانسه دریافت کرد و به جمع هنرمندانی چون عباس کیارستمی، پری صابری، اصغر فرهادی و لیلا حاتمی که پیش از او این نشان شوالیه را دریافت کرده بودند پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dbae