چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 02:41
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات البرز | تعطیلی ادارات ایران
کد خبر: 36773

تعطیلی ادارات یکشنبه 23 بهمن 1401 | تعطیلی ادارات تهران و البرز + جزئیات

امروز به علت تدوام سرما و مدیریت مصرف گاز در کشور ادارات و مدارس برخی از استان‌ها تعطیل شد. اما آیا پنجشنبه 20 بهمن ۱۴۰۱ تهران تعطیل می‌شود؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات یکشنبه گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات  و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی ادارات استان تهران و دیگر استان ها منتشر نشده است به محض اطلاع رسانی این خبر برای شما بروزرسانی خواهد شد ....

 

ماجرای تعطیلی مدارس قم چه بود ؟

​با وجود مشاهده گاز مونواکسید کربن در برخی مدارس شهر قم و مسومیت چندین باره دانش‌ آموزان، مسئولان این شهر هنوز معتقدند اضطراب و استرس علت اصلی مسمومیت آنها است.

مسومیت دانش‌ آموزان در مدارس شهر قم همچنان ادامه‌دار است و امروز دانشگاه علوم پزشکی قم  آمار دانش‌آموزان مسموم شده را اعلام کرد.

دانشگاه علوم پزشکی قم از انتقال ۶۱ دانش آموز قمی با علائم مسمومیت از ۸ مدرسه به مراکز درمانی استان خبر داد.

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم امروز ۱۷ بهمن‌ماه طی سخنانی در خصوص وضعیت دانش آموزان دچار مسمومیت در مدارس استان عنوان کرد: از صبح دوشنبه تعداد ۶۱ دانش آموز با علائم مسمومیت تنفسی از مجموع ۸ مدرسه قم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبی ادامه داد: حال عمومی عمده دانش آموزان انتقال یافته به مراکز درمانی با بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکان و متخصصان مساعد گزارش شده و مشکل جسمانی نداشتند و بیشتر دچار اضطراب و استرس بودند.

وی با بیان اینکه در صورت پایداری حال عمومی دانش آموزان از بیمارستان مرخص می‌شوند، افزود:اکنون 47 دانش‌آموز در مراکز استان قم تحت نظر پزشکان هستند و حال عمومی آنها مساعد است.

محبی تأکید کرد: برای تمامی دانش آموزان اقدامات لازم درمانی، و آزمایش‌های تشخیصی انجام پذیرفته است تا خانواده‌های دانش آموزان اطمینان خاطر از سلامتی فرزندان خود داشته باشند البته بیشتر دانش آموزانی که به بیمارستان مراجعه می کنند مشکلی ندارند اما به دلیل شرایط محیطی دچار اضطراب شدند.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم به طور قطعی در خصوص عامل مسمومیت اظهار نظر کنیم، یادآور شد: علائمی از وجود گاز منواکسید کربن در مدارس مشاهده شده اما به طور قطعی نمی‌توانیم همه مسمومیت‌ها را ناشی از گاز منواکسید کربن بدانیم لذا انجام آزمایشات ادامه دارد.

تعطیلی مدارس قم به خاطر مسمومیت دانش آموزان

اداره کل آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد: با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده در مدارس و درخواست تعدادی از اولیا، سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه کلاسهای آموزشی مدارس استان به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

گفتنی است بیش از دو ماه است که دانش آموزان این استان مسموم می‌شوند. این حوادث همچنان ادامه دارد و دلیل آن هنوز مشخص نشده است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36blnj