پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/19 13:04
فاطمه گودرزی | ازدواج فاطمه گودرزی | عشق فاطمه گودرزی
کد خبر: 36631

فاطمه گودرزی به سیم آخر زد | انتقام گیری زنان سینما به سبک فاطمه گودرزی

استوری جدید فاطمه گودرزی و حمله به کارگردان قلاده های طلا خبرساز شد

فاطمه گودرزی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . فاطمه گودرزی در سریال های و فیلم های مختلف حضور داشته است در ادامه تصویر دیده نشده از فاطمه گودرزی را می بینید . فاطمه گودرزی در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است که از جمله می توان به سریال های تاریخی و استانی نیز اشاره کرد . در ادامه استوری جالب فاطمه گودرزی را مشاهده کرد . 

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی در 19 تیر ماه 1342 در تهران متولد شد ولی اصالتی بروجردی دارد. او همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است.

 

فاطمه گودرزی و همسرش عبدالرضا گنجی

فاطمه گودرزی دارایدارای مدرک دیپلم اقتصاد میباشد و پسر ش پویان گنجی نیز بازیگر است.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

 

فاطمه گودرزی و لیندا کیانی و محسن تنابنده در جام جهانی برزیل 2014

فاطمه گودرزی از سال 1361 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذارند. نخستین بازی او در تلویزیون در سال 1367 در سریال گالش های مادربزرگ بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 تجربه کرد.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی و نیکو خردمند در فیلم غزال

 او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (1377) و نقش مکمل زن (1370) در جشنواره فیلم فجر شده است.

فاطمه گودرزی

شهرت و سیمرغ

با جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول برای فیلم غزال در سال 74 شناخته شد سپس سال 1380 در 38 سالگی با سریال دردسروالدین به شهرت رسید

فاطمه گودرزی

ورزش حرفه ای

همیشه اهل ورزش بوده ام و از دبیرستان حرفه ای والیبال بازی می کردم

اما حالا بدنسازی و شنا را مرتب کار می کنم و از چند سال پیش یک تیم والیبال هنرمندان تشکیل شده و من هم به آنها ملحق شدم و گهگاهی بازی می کنیم

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی و اسماعیل سلطانیان در فیلم غزال

خلاصه:معصومه که نویسنده است قصد دارد با استفاده از خاطرات مادر خود قصه ای در مورد زمان جوانی مادر بنویسد. غزال مادر معصومه در مورد اتفاقاتی که در زمان کشف حجاب برای او رخ داده برای دخترش می گوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9mow