سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/19 01:41
اخبار حوادث | اخبار حوادث ایران | اخبار حوادث تهران | اخبار حوادث البرز | اخبار حوادث کشور
کد خبر: 36611

اخبار حوادث | مرگ مشکوک پیرمرد در بیمارستان پای پلیس جنایی را وسط کشید

با مرگ مشکوک یک مرد سالخورده در بیمارستانی در تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

اخبار حوادث ایران و استان های کشورمان را در رصدورزشی دنیال کنید. اخبار حوادث قتل ، حوادث طبیعی ، دزدی و...در تازه های اخبار حوادث روز گذشته مرگ مشکوک یک پیر مرد در بیمارستان پای پلیس جنایی را وسط کشید که در این خبر به آن پرداختیم.

اواسط بهمن ماه امسال، زن جوانی به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی رفت و هنگامی که مقابل بازپرس وحید ناصری قرار گرفت، گفت: پدرم چندی قبل در یکی از بیمارستان‌های تهران به دلیل عفونت بستری شد و پس از مدتی فوت کرد.

زن جوان در ادامه مدعی شد: برادرم که با پدرم زندگی می‌کرد نسبت به متوفی توجه‌ای نداشت و پدرم پس از اینکه به زمین خورد به بیمارستان منتقل و در آنجا بستری شد که در ادامه نیز فوت کرد.

تحقیقات تیم جنایی نیز نشان می‌داد، پزشکی قانونی در گزارش اولیه خود علت مرگ متوفی را خونریزی مغزی به دلیل برخورد جسم سرد با سر اعلام کرده اما در بررسی‌های اولیه تیم تحقیق که در بیمارستان حاضر شده بودند، هیچگونه آثار کبودی روی سر متوفی مشهود نبوده است.

پسر جوان که با متوفی زندگی می‌کرده در روند تحقیقات مدعی شده که پدرش پس از انتقال به بیمارستان در جریان اقدامات درمانی به زمین خورده و تقصیری در مرگ پدرش نداشته است.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و متخصصان پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت نهایی مرگ تحقیقات را آغاز کردند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kovn8